Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

El Perico Azul Universal

Pret: 55RON

Va multumim!

Mesajul a fost trimis...

Vanzatorul
Vezi toate anunturile (544)

Zamfir Andreea

Bucuresti

Aug. 2014

27-05-2017

ID utilizator: 5220, ID produs 189757
Adaugate pe data de: 20-05-2017, Vizualizat de: 7 ori

Plata anticipat prin transfer sau depunere numerar la banca.Nu livram cu ramburs-Rog seriozitate! El Perico Azul-Pantalon extrem de confortabil,talie pe elastec, perfect pentru anotimpul estival, confecţionat dintr-o vîscoză matasoasa –netransparenta cu un croi larg pe picior. Un model care nu are voie să lipsească din nicio garderobă, uşor de combinat şi perfect de purtat cu sandale sau pantofi clasici. Material superior Marime 42-44-46.[datorita taliei pe elastec.Dimensiune; talie 84-107,lungime 106cm,stare aspect de nou




Antichitati Similare

ANTICHITATI

VAND OBIECTE VECHI , STARE F BUNA , PRETURI INCEPIND DE LA 10 RON . OBIECTE ARGINT OBIECTE ARTIZANALE, DANTELE MANUALE ,APLICE PERETE, ETC. TOATE PRETURILE SUNT NEGOCIABILE .

Detalii 10 RON

ID antichitate: 121368

Vand brosuri-carti tehnice diferite aparate anii 50-80

vand brosuri -carti tehnice unele cu certificate de garantie diferite aparate din anii 50-80 urmatoarele: picup,certificat de garantie aspirator rusesc ,brosura tehnica frigider rusesc,brosura tehnica masina de spalat perla2,brosura tehnica masina de spalat albalux 4,5 ,brosura tehnica frigider fram ,brosura tehnica resou de gatit portativ ,aragaz mic cu 2 butelii lada frigorifica arctic ,brosura tehnica frigider Arctic cu compresor ,brosura tehnica pianina in lemn de mahon Doina/Lipatti,brosura,certificat uscator de par up3 carnet de asistenta ACR am poze pentru toate si le pot trimite pe email

Detalii 20 RON

ID antichitate: 11030

Set doua vase cupru, bronz, stil Victorian, repousse, vintage

Realizate cu recunoscuta maiestrie englezeasca, metoda repousse (batut manual), ornamentate cu manere bronz Baroc. Cu interiorul cositorit, in stare impecabila. Atat piese de decor, cat si functionale, curatate profesional. Dimensiuni: Diametru fara manere-17cm Inaltime-4cm. _______NOTA: In cazul in care ne contactati prin e-mail si nu primiti raspuns in 24 ore, va rugam sa verificati folderul "Spam" sau sa ne contactati telefonic. Orice eventuala nemultumire va fi remediata in termen de 48 de ore fara intarziere. Va rugam sa ne contactati cu orice intrebare pertinenta si va invitam sa vizionati si celelalte anunturi ale noastre.

Detalii 175 RON

ID antichitate: 174720

Scrumiera veche, rosie

Scrumiera veche, in stare foarte buna, din sticla groasa (grea), rosie. Dimensiuni 15,5cm diametru/ inaltime 10 cm. Pret: 65 ron Cei interesati pot vizualiza si celelalte anunturi cu alte obiecte de colectie din cont.

Detalii 65 RON

ID antichitate: 99136

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic