Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Vand Ceas Titoni Cosmo King Automatic Ref 777 Cal Eta 2834 2 Sapphire Crystal

Pret: 950RON

Va multumim!

Mesajul a fost trimis...

Vanzatorul
Vezi toate anunturile (6)

Eftimie Adrian

Timis

Dec. 2014

11-09-2017

ID utilizator: 6141, ID produs 129162
Din pacate acest anunt nu are poze...
Adaugate pe data de: 18-04-2016, Vizualizat de: 262 ori

Vand ceas TITONI Cosmo King automatic ref. 777, cal. ETA 2834-2 (folosit si de celebrul TUDOR), Sapphire Crystal.


, ,



Antichitati Similare

Ceas mecanic vintage de colectie LUCERNE SWISS

Vand ceas de colectie vintage LUCERNE DATE-O-MATIC, 100 % original, VINTAGE anii 60', SWISS MADE Caracteristici: - mecanism de cal.1217 cu 17 rubine stantat SWISS - cadran superb de culoarea untului * ATENTIE-data o schimba perfect/ziua NU - indici aurii - carcasa aurie - dimensiune aprox 38 mm - antimagnetic - date-o-matic - capac spate prevazut cu filet din otel inoxidabil - curea noua Ceasul este cel din poze,-functional dar se opreste din cand in cand,NECESITA REVIZIE LA CEASORNICAR Trimit in tara prin curier sau posta(taxele va revin

Detalii 100 RON

ID antichitate: 113655

Ceas de aur

Ceasul este de provenienta Rusia si are aproximativ 8 gr. aur.

Detalii 1500 RON

ID antichitate: 36467

Trei ceasuri de colectie KELTON-Timex, anii 70, functionale

- ceas mecanic vechi, an probabil de fabricatie 1970, pastrat in conditii foarte bune de aspect si componenta. functioneaza, revizie 2015 dimensiuni carcasa 24/24mm, geam nou, grosime 9mm, made in France, mecanism si carcasa TIMEX - un elegant si bine intretinut ceas vechi de dama, hibrid rezultat din cumpararea brand-ului francez Kelton de către americanii de la TIMEX, echipat cu mecanism Timex M80. Ceasul este complet, cu piesele originale, in stare de functionare. Pe cantul cu coronita al carcasei are marcaje de fabrica referitoare la placarea cu aur. Dimensiunile carcasei sunt 25/31/9mm, cu 12mm la telescop, 20mm diametru cadran. Ceasul are secundar central, avand indicatoarele orare si aratatoarele deasemeni placate cu aur. Cureaua este noua dar nu este din piele. Sugerez achizitia uneia care sa se ridice la valoarea ceasului si care sa-l puna in evidenta asa cum merita. - ceas mecanic vechi, an probabil de fabricatie 1970, pastrat in conditii foarte bune de aspect si componenta. functioneaza, revizie 2015 diametru carcasa 25mm, geam acryl, grosime ceas 9,7mm, made in France, mecanism si carcasa TIMEX, marcaje orare unice, cu sensul de "şi jumate", "fără douăzeci", "fără un sfert", etc. Despre relatia/legatura dintre KELTON, TIMEX si BESANÇON, gasiti pe internet istoria foarte interesanta despre alianţele, manevrele si strategiile corporatiste in incercarile de impotrivire la efectele devastatoare ale crizei petrolului din anii '70. Pretul este pentru toate trei, se vand doar impreuna, nu se vand separat. Livrare: Posta Romana / plata ramburs. Pretul nu include taxele postale, acestea vor fi platite de cumparator.

Detalii 250 RON

ID antichitate: 141574

Certina New Art

Certina New Art mecanic,Nos,ani”60,totul este original,mecanismul se desface prin fata,arata si functioneaza foarte bine

Detalii 200 EUR

ID antichitate: 200453

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic