Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Ceas Semineu Marti 01204

Pret: 600EUR

Va multumim!

Mesajul a fost trimis...

Vanzatorul
Vezi toate anunturile (540)

Antiques Center

Bucuresti

Feb. 2014

21-09-2017

ID utilizator: 3195, ID produs 104110
Adaugate pe data de: 03-12-2015, Vizualizat de: 278 ori

Ceas de semineu, mecanic,din bronz masiv cu mecanism fabricat in 1885 de Marty si medaliat cu medalia de bronz la Paris, bate ca un clopotel la fix de cate ori este ora si la si jumatate doar o data. Cadranul este din email .Dimensiuni H=42cm,l=31cm. Obiectele care nu sunt fragile le putem expedia cu curier rapid. antiquescenter.ro






Antichitati Similare

Ceas vintage Mom si Slava

Ceas MOM si SLAVA functionale , atat pe partea de alarma cat si ceas, prezentare vizuala, nota 7/ 8 ! Pretul este pt amandoua ceasuri!!!

Detalii 60 RON

ID antichitate: 38479

ARADORA Clopotei - Made In Romania Victoria Arad Functional -Bucuresti

Redus!Din colectia proprie. Functioneaza fara probleme.Pentru ca nu are revizie recenta,poate avea abateri + 3-5 minute la 24 h. ***Livrare personala doar Bucuresti ,sau Gratuit! prin Posta Romana dupa achitare anticipata a pretului + 15 Lei in cont bancar ! *Multumesc

Detalii 55 RON

ID antichitate: 67377

Ceas de masa desteptator ARADORA-Victoria Arad, functional

...fabricat prin anii '80 la Arad, model mai puțin întâlnit, carcasă integral metalică, diametru 120mm, inaltime 130mm. A fost verificat/servisat la ceasornicar in iulie 2017. Istoricul Mircea Anchel spune că înainte de Revoluţie arădenii se mândreau cu fabrica „Victoria”. „Ceasurile făcute la Arad mergeau în toate colţurile ţării şi nu numai. Toată lumea ştia unde se produc. Uneori angajaţii abia dacă făceau faţă comenzilor, deşi se mai întâmpla ca ceasurile să se mai strice”, spune Mircea Anchel. Istoricii mai spun că în anul 1954, la Arad, avea loc un eveniment foarte important pentru orologeria românească. Ceasornicarii independenţi din perioada interbelică erau duşi să lucreze la Cooperativa Precizia, cu misiunea de a produce ceasuri mecanice deşteptătoare şi de perete. S-a muncit mult, iar primul ceas produs aici avea să fie omologat în 1956. Era vorba despre primul ceas construit de la A la Z de români, cu piese gândite de ingineri români, cu înfăţişare gândită în atelierele din Arad, nu împrumutată din marile ateliere ale lumii. Se muncea la mână. La început, au fost 10-11 ceasornicari. Văzând că afacerea este promiţătoare, s-au cumpărat utilaje şi, imediat, s-a mărit producţia. În 1961, se înfiinţa "Fabrica de Ceasuri Victoria Arad", desprinsă total de Precizia. În 1976, a fost adusă o bandă de producţie din Elveţia. La Arad, în fiecare zi se făceau cam 1.000 de ceasuri, iar fabrica a ajuns loc de muncă pentru 1.000 de persoane. Cu timpul ceasurile Aradora nu s-au mai produs. Citeste mai mult: adev.ro/njx0g8 RETINUT : LIVRARE DOAR CU POSTA ROMANA !!! Nu expediez prin curierat rapid. Pretul de adjudecare nu include taxele de transport. Acestea vor fi suportate de catre cumparator, taxele de expeditie fiind calculate de Posta Romana.

Detalii 60 RON

ID antichitate: 197215

Ceasde masa SMITHS

Frumos ceas de masa englezesc cu cupola SMITHS . Este un ceas foarte vechi in jurul anilor 1930 . Se intoarce la 14 zile . Ceasul are cheita si se intoarce prin fata.Ceasul este restaurat si servisat functioneaza foarte bine.

Detalii 1000 RON

ID antichitate: 84740

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic