Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Instrumente Muzicale

Pian vienez JAKOB CZAPKA SOHN

Vand pian JAKOB CZAPKA`S SOHN 1842 in stare de functionare.Necesita acordare.

Detalii 1500 EUR

ID antichitate: 3654

Mandoline Italiene

VAND 2 MANDOLINE ITALIENE ANII 1900- 1905,VECHI PASTRATE IN CONDITII EXCELENTE PENTRU SUMA DE 5000 EURO. SUNT UN ARTIST DIN R.MOLDOVA , ROG SERIOZITATE ,TELEFON 0037369506517.

Detalii 5000 EUR

ID antichitate: 2963

Vioara Antonius Stradivarius replica anno 17

Vioara Antonius Stradivarius Cremonensis faciebat anno 17, copie realizata impecabil, foarte veche. Nu a suferit modificari, se prezinta ca in poza, inscriptionata in interior. Vioara are peste 250 ani vechime.

Detalii 3000 EUR

ID antichitate: 2842

Pian Bösendorfer

Pian Bösendorfer Dimensiuni 2,34/1,39- coada lunga 1862 Londini Honoris Causa Pret negociabil.

Detalii 2000 EUR

ID antichitate: 2642

Armoniu Mannborg 1897

Un armoniu Mannborg in stare buna din anul 1897, fabricat in Germania.

Detalii 1500 RON

ID antichitate: 2236

PIANINA ANTICA ED SEILER SEC 19

Pianina antica germana Ed. Seiler din secolul al 19-lea Seiler astazi este unul dintre cei mai importanti producatori din Europa de piane - din 1849, compania oferind raspunsurile la întrebarile legate despre pianul perfect. Datorită acestui obiectiv pentru perfectiune, numele Seiler are un renume excelent la nivel mondial, după cei 160 ani de existenta. Premiile și distincțiile de la Viena, Amsterdam, Melbourne, Chicago, Berlin și Milano il fac recunoscut pe Seiler in toata lumea. În 1882 incepe producția proprie de tastatură . Pianina are un sunet foarte clar și frumos și e prevazuta cu două pedale. Seiler foloseste lemnul din artar, fag, stejar, frasin, cires, mirt, nuc si paltin crescut în mediul natural ani de zile.Suprafata lemnului este cerată, periata, satinata si lustruita - ca o garantie a suprafetei perfecte. Apoi este tinut un anumit timp la soare si intuneric ptr a capata spectre de culoare omogene.La sfârșitul anului, instrumentul este finit, devenind o piesa unica a naturii.Lemnul pianinei este sculptat si interiorul este realizat din bronz aurit foarte frumos, clapele din fildes si este decorata cu monede ce reprezinta perioadele(1876) și orașele în care pianina Seiler a câștigat premii. Fiind 100% de epocă, prezinta doar urmele patinei timpului.Este in stare f buna,iar restaurata va arata k noua.Are si 2 suporturi ptr lumanari ce nu au fost atasate in poza; Pret 9.900 ron

Detalii 9900 RON

ID antichitate: 2087

Suport patritura

suport partitura cu husa

Detalii 160 RON

ID antichitate: 2065

Vand vioara Blessing

vand vioara Blessing, destul de veche, in stare buna

Detalii 500 RON

ID antichitate: 1938

Acordeon ALVARI

VAND acordeon ALVARI foarte vechi peste 80 de ani , functionabil, cutia originala

Detalii 300 EUR

ID antichitate: 1680

Vand vioara Antonius Stradivarius

Vand vioara Antonius Stradivarius

Detalii 385 EUR

ID antichitate: 925

VIOARA RICHARD MARTIN - 1898

VIOARA RICHAD MARTIN , 1898 , CU CERTIFICAT DE AUTENTICITATE . SE VINDE IMPREUNA CU CUTIE ORIGINALA SI ARCUS .

Detalii 900 EUR

ID antichitate: 854

PIANINA AUGUST FORSTER MEDALIATA - PERIOADA REGALA

Pianina August Forster perioada Regala, cu blazoanele Casei Regale de Hohenzollern Dotari: Clape fildes, placa mecanica de bronz, suporturi lumanari bronz, blazonul Curtii Regale Peles bronz, suport partituri, 3 pedale (rezonanta ecou, volum si mute mode), furnir lemn masiv de mahon culoare maro-brun, sculptata, acordata, sunet si stare tehnica exceptionale, sistem de corzi incrucisate, toate componentele originale in stare perfecta, medaliata cu Blazoanele Casei Regale de Hohenzollern si Blazoanele Reginei Maria, furnizata Curtei Regale Bucuresci de N. Mischonzniky. Model August Forster, Producator Lobel&Lindeman Furnizorul Curtii Regale, Seria si Nr. Patent: 99 DEUTSCHES REICHS=PATENT KAISERLICHE KONIGLICHE STAATSMEDALIEN 35022.

Detalii 10000 EUR

ID antichitate: 785

Pian vienez Produktivgenossenschaft

Pian vienez Produktivgenossenschaft cu coada scurta,are 132 de ani,placa de bronz,corzi incrutisate,clape de fildes.Pianul se afla intr-o conditie exceptionala,a fost acordat in urma cu 3 ani,iar performanta sa se poate compara chiar si cu un pian nou

Detalii 4300 EUR

ID antichitate: 774

Tamburina cu folie pictata

este o tamburina veche dar cu bun gust .folia este pictata si pictura semnata ,este un bun obiect de design interior sau se poate aseza intr-o colectie

Detalii 100 RON

ID antichitate: 695

Titera Rasch Wien

Titera in stare foarte buna

Detalii 600 RON

ID antichitate: 231

Vioara Steiner

vioara Steiner veche care are inscriptionat pe spate

Detalii 1000 EUR

ID antichitate: 150

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic