Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Instrumente Muzicale

Pian din 1864

Vand pian cu coada lunga marca BOSRNDORFRR,an fab.1864culoare maron,medaliat,dezacordat,merita restaurat,nu stiu dk are sau nu serie este mostenire din familie si nu am acte la el,pret 10000euro,telefon0721769238

Detalii 10000 EUR

ID antichitate: 5811

Clopotei

Vand colectie de clopotei bronz diverse marimi si forme

Detalii 350 RON

ID antichitate: 5751

Pian vechi de 150 de ani

Pian vechi de 150 de ani cu coada lunga,are placa de bronz,corzi incrutisate,clape de fildes.Pianul se afla intr-o conditie exceptionala

Detalii 1800 EUR

ID antichitate: 5691

Pian de concert

pian ,vachi de concert din ani.1895-1900 mechanica vieneza

Detalii 2500 EUR

ID antichitate: 5535

Vioara din 1713

copie fidela Antonius Stradivarius Cremonensis , Faciebat Anno 1713 , nu e intretinuta , necesita reparatii , are cutie , suport barba , lipsesc ; corzi , suport corzi si un buton strangere corzi. lacul e putin dus de pe vioara , cum am spus , nu a intretinut-o nimeni .

Detalii 1000 RON

ID antichitate: 5394

Pianina antica Ernst Krause

Pianina in stare buna de functionare, avand o vechime de 100 de ani. Fara garantie

Detalii 500 EUR

ID antichitate: 5147

Pianina

Detalii 25000 RON

ID antichitate: 5053

Pathefon

Pathefon de colectie din 1890 cu discuri orginale. Primul dispozitiv capabil sa inregistreze sunetul este atribuit francezului Eduard-Leon Scott de Martinville (1817-1879), tipograf si scriitor, care inventeaza o varianta a ceea ce va fi patefonul, aparat pe care il numeste “phonautographe” si, odata cu el, si discul de patefon, in anul 1857. Cu ajutorul acestei masinarii, se putea transcrie sunetul pe o suprafata neteda, neagra, din sticla sau pe un suport de hartie innegrita, fara a putea fi reascultat. Prima inregistrare facuta de Martinville, la 6 aprilie 1860, este melodia “Au clair de la lune”, un cantec popular francez, foarte cunoscut si astazi. Nota : Pretul poate fi negociat in anumite limite.

Detalii 2300 EUR

ID antichitate: 5036

Pian Produktiv Genossenschaft

Fabricatie 1880, stare buna

Detalii 4000 EUR

ID antichitate: 4973

Acordeon Timis Coral

Acordeon cumparat in 1970, 40 basi, nefolosit, stare buna, in cutie.

Detalii 450 RON

ID antichitate: 4363

Acordeon Select

Acordeon Select 32 basi in cutia originala.Are o clapa diez dezlipita.Cumparat in 1974.

Detalii 270 RON

ID antichitate: 4276

Flaut vechi

este foarte vechi !!!!

Detalii 2500 RON

ID antichitate: 3751

DISCURI DE GRAMOFON ORIGINALE

VAND discuri de Gramofon & Patefon (cca. 270 Buc.) din perioada interbelica in perfecta stare de conservare (nezgariate , necrapate) produse de firme de prestigiu : HIS MASTER' S VOICE , COLUMBIA , PARLAPHON , ODEON , PATHE , HARMONYA , etc . PRETURI intre 15 si 30 de Ron / Buc. RARA AVIS = 25 - 100 Euro / Buc . ( cca. 17 Buc. ) SERIOZITATE MAXIMA ! *** VEZI TOATE ANUNTURILE MELE ***

Detalii 15 RON

ID antichitate: 3743

Pianina J. P. Andresen & Co

Pianina J.P.Andresen&Co , fabricatie Danemarca, veche de peste 100 ani in stare de functionare.

Detalii 350 EUR

ID antichitate: 3686

Pian vienez JAKOB CZAPKA SOHN

Vand pian JAKOB CZAPKA`S SOHN 1842 in stare de functionare.Necesita acordare.

Detalii 1500 EUR

ID antichitate: 3654

Mandoline Italiene

VAND 2 MANDOLINE ITALIENE ANII 1900- 1905,VECHI PASTRATE IN CONDITII EXCELENTE PENTRU SUMA DE 5000 EURO. SUNT UN ARTIST DIN R.MOLDOVA , ROG SERIOZITATE ,TELEFON 0037369506517.

Detalii 5000 EUR

ID antichitate: 2963

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic