Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Instrumente Muzicale

Pianina L. Ehret Munchen 1813

Vand pianina L.Ehret Munchen, an fabricatie 1813 Viena (probabil unica in Romania). Corzi incrucisate, placa de bronz, clape fildes, timbre care atesta autenticitatea. Prezinta urme de uzura specifice trecerii timpului.

Detalii 10000 EUR

ID antichitate: 134101

Pianina F Hundt & Sohn Stuttgart

Pianina F Hundt & Sohn Stuttgart Functionala necesita acordare

Detalii 3990 RON

ID antichitate: 134055

Vioara Stradivarius 1727

Vioara veche, Antonius Stradivarius Cremonensis Faciebat Anno 1727, Made in Cehoslovacia.

Detalii 500 EUR

ID antichitate: 133547

Pianina Schiedmayer

Pianina a fost construita la sfarsitul sec 19 si necesita o lustruire a cutiei si acordare. Pretul este negociabil.

Detalii 1300 EUR

ID antichitate: 133081

Mandolina veche

vand mandolina veche fara corzii la pret de 150 lei negociabil

Detalii 150 RON

ID antichitate: 131710

Trompeta Lafleur 1940

Trompeta Lafleur anii 1940 are cutia originala, functioneaza si arata foarte bine. Pentru mai multe detalii va asteptam pe www.britishantics.ro

Detalii 232 EUR

ID antichitate: 131455

Gong cupru 1880

Gong din cupru anii aprox.1880 arata foarte bine, 35x73 cm, rezonanta clara, import Scotia. Pentru mai multe detalii va asteptam pe www.britishantics.ro

Detalii 540 EUR

ID antichitate: 131454

Pianola 1880 stejar

Orga stejar din anii aprox.1880 in stare foarte buna ,functioneaza perfect, 120x60x117 cm, import Scotia. Pentru mai multe detalii va asteptam pe www.britishantics.ro.

Detalii 2280 EUR

ID antichitate: 131453

Pian Nuc 1900

Pian nuc anii 1900 import Scotia , fuctioneaza foarte bine , aspect exterior impecabil, 136x60x117 cm. Pentru mai multe detalii va asteptam pe www.britishantics.ro

Detalii 3600 EUR

ID antichitate: 131452

Pian Stejar 1900

Pian din stejar import Scotia anii 1900, 140x56x120 cm, functioneaza perfect arata impecabil. Pentru mai multe detalii va asteptam pe www.britishantics.ro

Detalii 2688 EUR

ID antichitate: 131451

1880 BABY GRAND PIANO MAHON

Baby Grand Piano import Anglia , culoare mahon anii 1880 functioneaza perfect ,arata foarte bine , are stampila Harrods de unde a fost cumparat, 143x130x100 cm. Pentru mai multe detalii va asteptam pe www.britishantics.ro

Detalii 5900 EUR

ID antichitate: 131450

Urna portelan si bronz-Italia-50 cm

urna portelan Caprie Nove-Italia pe suport din bronz in stil baroc,pictura manuala policroma,gatul cu model traforat,brauri cu modele in relief,borduri cu aur,inaltime 50 cm

Detalii 450 RON

ID antichitate: 130586

Acordeon

fff bun

Detalii 700 RON

ID antichitate: 130420

Vioara

vioara veche de peste 100 ani,,,are lipsa o coarda in rest este in stare perfecte

Detalii 900 RON

ID antichitate: 130419

Instrument muzical vechi - Vioara

Vand vioara maestru f veche, fara fisuri,stare buna,sunet de calitate ! Pretul este usor negociabil ! Seriozitate 0740299809

Detalii 2300 EUR

ID antichitate: 130283

VANDUT - Gremofon vechi, deosebit, perioada interbelica, in perfecta stare de functionare. Placa din

VANDUT - Gremofon vechi, deosebit, perioada interbelica, in perfecta stare de functionare. Placa din lemn a cutiei gramofonului din partea superioara (unde se pun si placile) este usor crapata, dar nu modifica cu absolut nimic buna functionare a gramofonului. In pret intra si 5 placi.

Detalii 0 RON

ID antichitate: 129790

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic