Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Portelan Si Ceramice

VAZA DIN PORTELAN CHINA, HANDMADE

VAZA VECHE DIN PORTELAN CHINEZESC, LUCRATA MANUAL, INSCRIPTIONATA.

Detalii 90 RON

ID antichitate: 26102

FARFURIE 2 PORTELAN CHINA

FARFURIE DIN PORTELAN CHINA, ANII '60-'70, CULOARE VERNIL PE FOND, CU MOTIV FLORAL; STARE FOARTE BUNA!

Detalii 80 RON

ID antichitate: 26099

FARFURIE 1 DIN PORTELAN CHINA

FARFURIE PORTELAN CHINA; PENTRU DECOR SAU PLATOU PENTRU SERVIT, ANII '60-'70, IN STARE FOARTE BUNA, MOTIV FLORAL STILIZAT PE MOV, LILA CU MARGINI VERNIL.

Detalii 80 RON

ID antichitate: 26097

Serviciu cafea, portelan argintat, Waldershof, pt. 6 persoane

Serviciu de cafea pentru 6 persoane, portelan argintat ( feinsilber hand gemalt ), Waldershof /Bavaria, Germania, perioada interbelica, comercializat in Romania prin "Argintaria Pforzheim" ( furnizor al casei regale ). Serviciul contine 6 cescute si 6 farfurioare. 350 Euro

Detalii 350 EUR

ID antichitate: 26091

VECHE SUPIERA DIN PORTELAN BAVARIA

SUPIERA VECHE DIN PORTELAN DE BAVARIA, INSCRIPTIONATA, MODEL DEOSEBIT; CULOARE CAFENIU DESCHIS CU MOTIV FLORAL PE CAPAC SI AURIU PE MARGINI; ESTE O FRUMUSETE!

Detalii 250 RON

ID antichitate: 26089

Set ceramica emailata pentru vin

Set de vin format din 6 cani mici si o carafa mare cu capac, marcate de spate (made in Germany) Foarte bine ingrijite. Obiecte de colectie. Informatii la telefon 0745277580 sau 0765255354.

Detalii 130 EUR

ID antichitate: 26084

Farfurie veche faianta ungureasca foarte frumoasa

Frumoasa farfurie decorativa din faianta, veche, cu pasari, din perioada Austro-Ungariei. Inainte de a licita/cumpara rog analizati cu atentie fotografiile atasate si textul licitatiei. Avand in vedere ca este un produs vechi pot aparea urme de uzura, legate de vechimea acestuia. Nu fac schimburi, returnari de bani sau marfa. Va rog sa nu oferiti calificative in mod rau intentionat si fara o temeinica analiza a celor specificate in textul licitatiei, a pozelor postate si a raspunsurilor, pe care cu cea mai mare placere vi le voi oferii. In caz de nelamuriri va rog sa ma contactati.

Detalii 90 RON

ID antichitate: 26059

Set 6 farfurii fs pictate manual

Setul este vechi, dar in stare excelenta, produs sub marca fs. Farfuriile au diametrul de 23 cm, iar pe dos au din fabricatie gauri pentru agatare pe perete. Se vand la pretul de 40 ron/ buc, sau la 200/ set.

Detalii 40 RON

ID antichitate: 26056

Farfurie faianta pictata cu pensula sec XVIII? de colectie.

Farfurie veche faianta pictata manual, culori predominante albastru-cobalt si galben si verde, posibil sec XVIII. Farfuria este pictata manual in centrul piesei cu decor arhitectural stilizat. Bordura prezinta elemente decorative, iar cromatica este deosebita. Dimensiuni aproximative D-19,5 cm, H-3,5 cm Inainte de a licita/cumpara rog analizati cu atentie fotografiile atasate si textul licitatiei. Avand in vedere ca este un produs vechi pot aparea urme de uzura, legate de vechimea acestuia. Nu fac schimburi, returnari de bani sau marfa.

Detalii 150 EUR

ID antichitate: 26055

Set cafea-ceai portelan Cehoslovacia-1950-Impecabil

Delicatul serviciu de ceai/cafea este de origine cehoslovaca si este decorat in stilul anilor '50. Setul contine : ceainic, latiera si zahanita.. Ceainic: 20cm inaltime, 20cm diametru (cu tot cu cioc si ansa); Latiera: inaltime 7,5cm; 5cm diametru; Zaharnita: inaltime 7cm; 9cm diametru;

Detalii 90 RON

ID antichitate: 26038

Calimara Portelan de Sevres-Pictata Manual-Poanson Franta-Sec XIX-Impecabila

Minunata calimara poarta marcajul prestigioasei fabrici de portelanuri Sevres, fiind o piesa realizata la sfarsitul secolului XIX (1880-1890). Delicatetea si frumusetea acestei piese de birou este imbogatita si de faptul ca pictura de pe ea este realizata exclusiv manual. Detalii: lungime 19 cm, inaltime 2-9 cm, adancime 12 cm. Provenienta Franta. Stare-Perfecta, fara niciun fel de defecte, completa .

Detalii 1100 RON

ID antichitate: 26036

Portelan de SEVRES-Zaharnita si Latiera-Cobalt cu Foita Aur 14k-Franta-Sec XIX

MINUNATUL SET DIN COBALT ALBASTRU DECORAT CU UN DEOSEBIT DESEN EXECUTAT CU AUR DE 14 K. LATIERA SI ZAHARNITA PROVIN DIN RENUMITA FABRICA FRANCEZA SEVRES, DUPA CUM O ATESTA SI MARCAJELE EXISTENTE PE CELE DOUA PIESE, IN PERIOADA SECOLULUI 19 (1870-1890). DEOSEBITELE OBIECTE SUNT DEOSEBIT DE FRUMOASE, FIIND ADEVARATE OPERE DE ARTA DETALII: LATIERA: INALTIME 10-12 CM, LATIME 13 CM (DE LA ANSA LA CIOC), DIAMETRU 8,5CM ZAHARNITA: INALTIME 15 CM, LATIME 16 CM (CU ANSE CU TOT), DIAMETRU 12,5 CM

Detalii 350 EUR

ID antichitate: 26032

Platou Tort-Centru masa-Faianta cu rama si anse metal argintat-Poanson-Postbelica-Editie Limitata

PLATOU VECHI CU RAMA METALICA, FAIANTA DECORATA CU MOTIVE VITICOLE, EDITIE LIMITATA, VINTAGE, PERIOADA POSTBELICA, PIESA DE COLECTIE, MINUNAT CADOU Detalii: diametru 30 cm; 38 cm (cu tot cu anse); elemente floral vegetale, atent redate intr-o paleta de culori vibrante; marcaj B/3953, ceea ce inseamna ca intregul lot a fost unul limitat Deosebitul platou din faianta provine din colectia privata a proprietarului unui mic restaurant de pe Valea Loirei. Tematica bistroului francez era una rurala, iar pe peretii lui erau expuse farfurii din intreaga lume in rafturi si blidare lucrate manual. Din pacate, restaurantul a fost inchis, iar recuzita a fost vanduta in cadrul unei licitatii, de unde a si fost achizitionata. Este realizat in a doua jumatate a secolului XX si poate fi folosit ca obiect decorativ, iar aerul lui retro va da un plus de culoare si eleganta. De asemenea, pot fi un cadou special, cu iz de epoca, cu care nu aveti cum sa dati gres la persoanele pasionate. Prezinta o mica fisura, vizibile in fotografii, dar nu afecteaza rezistenta platoului.

Detalii 75 RON

ID antichitate: 26027

Suport din portelan de Sevres-Sec XVIII-Impecabil-Poanson Franta

Suport din portelan de Sevres din perioada de inceput a manufacturii de la Sevres (asa cum certifica marcajul). Pentru cunoscatori: acest marcaj este folosit atat pentru un Sevres timpuriu sau un Vincennes tarziu, oricare dintre el fiind la fel de valoros, fiind produs in secolul 18 (inainte de 1753). Detalii: inaltime 17 cm, latime 2-10 cm

Detalii 1290 RON

ID antichitate: 26002

Serviciu portelan Rosenthal 11 piese

Serviciu portelan Rosenthal 11 piese 1 platou + 10 farfurii diametru platou 35 cm diametru farfurie 20 cm

Detalii 900 RON

ID antichitate: 25973

Vopsit vechi castron 2 bucata

Lătime. 34cm Starea ::crutat indicata:Villeroy & Boch timp de livrare 5-6 zile costurile de transport: 0Ron

Detalii 700 RON

ID antichitate: 25965

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic