Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Portelan Si Ceramice

2348. Aplica - farfurie portelan

Aplica / farfurie din portelan pictata manual cu motive florale, semnata si numerotata, facand parte dintr-o editie limitata, in stare buna, cu posibilitate de agatare pe perete, 21,5cm diametru. Pretul nu include transportul.

Detalii 60 RON

ID antichitate: 180080

2347. Aplica - farfurie portelan

Aplica / farfurie din portelan pictata manual cu motive florale, semnata si numerotata, facand parte dintr-o editie limitata, in stare buna, cu posibilitate de agatare pe perete, 19,5cm diametru. Pretul nu include transportul.

Detalii 60 RON

ID antichitate: 180077

2346. Aplica - farfurie din portelan

Aplica / farfurie din portelan pictata manual cu motive florale, semnata si numerotata, facand parte dintr-o editie limitata, in stare buna, cu posibilitate de agatare pe perete, 19,5cm diametru. Pretul nu include transportul.

Detalii 60 RON

ID antichitate: 180076

2345. Halba

Halba ceramica cu capac din zinc, in stare buna, 14,5cm inaltime. Pretul nu include transportul.

Detalii 50 RON

ID antichitate: 180073

2344. Halba

Halba ceramica cu capac din zinc, in stare buna, 14,5cm inaltime. Pretul nu include transportul.

Detalii 40 RON

ID antichitate: 180072

2343. Halba cu motive vanatoresti

Halba din portelan cu capac din zinc, in stare buna, 16,5cm inaltime / 500ml capacitate. Pretul nu include transportul.

Detalii 50 RON

ID antichitate: 180071

Urna Hubert Bequet-40 cm

urna portelan H.Bequet ,medalion cu o dansatoare flamenco,inaltime 40 cm

Detalii 300 RON

ID antichitate: 180066

Deosebit set 8 cai portelan

deosebit set format din 8 cai portelan cu glazura,foarte expresivi,lungime 8 cm,inaltime 7 cm

Detalii 350 RON

ID antichitate: 180063

Vas portelan,pictura manuala-30 cm

vas portelan,semnat,pictura manuala,contururi si borduri aur,stare perfecta,inaltime 30 cm

Detalii 280 RON

ID antichitate: 180062

Vas decorativ portelan-l 28 cm

vas decorativ din portelan cu scena de epoca,borduri,manere cu aur,lungime 28 cm,inaltime 20 cm

Detalii 280 RON

ID antichitate: 180055

Fructiera decor Rouen

fructiera majolica decor Rouen,pictura manuala,stare perfecta,lungime 28 cm,inaltime 22 cm,latime 14 cm

Detalii 300 RON

ID antichitate: 180053

Fin serviciu cafea-Bavaria

fin serviciu de cafea ptr.6 persoane portelan Bavaria,canile au 4 picioare conturate cu aur ,model in culori albastru si aur cu gravura

Detalii 350 RON

ID antichitate: 180051

Serviciu cafea cu scene epoca

superb serviciu cafea Bavaria ptr. 6 persoane cu scene epoca ,fond auriu exterior si interior,stare perfecta

Detalii 500 RON

ID antichitate: 180047

SERVICIU CERAMIC PT VIN-APA

SERVICIU CERAMIC PICTAT MANUAL PT VINSAU APA;COMPUS DIN CARAFA+ 6 CANI;STARE PERFECTA.

Detalii 200 RON

ID antichitate: 180017

JARDINIERA CERAMICA LUCRATA MANUAL

JARDINIERA CERAMICA LUCRATA SI PICTATA MUANUAL;DIAMETRUL-27 CM;H-21 CM

Detalii 160 RON

ID antichitate: 180013

INEDITA SAVONIERA CERAMICA VINTAGE

INEDITA SAVONIERA VINTAGE DIN CERAMICA IN FORMA DE CADA ;L-16 CM;l-10 CM;H-9 CM

Detalii 80 RON

ID antichitate: 180012

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic