Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Picturi Tablouri Icoane

Tablou foarte vechi

Un tablou foarte vechi lucrare in ulei pe panza cu o rama deosebita din lemn foitata sculptata manual,,90 cm cu 57

Detalii 700 RON

ID antichitate: 207128

Set patru tablouri-Anotimpurile, ulei pe pânza

Set 4 tablouri reprezentând patru imagini cu anotimpurile anului, pictura pe pânza, rame lemn, semnate. Dimensiuni: cu rama 32x26 cm; fără rama: 23x17cm.

Detalii 1000 RON

ID antichitate: 207108

Pictura semnată in litere chirilice

Pictura semnată in litere chirilice,ulei pe panza,dimensiuni 63-79cm,pret 2500 euro negociabil.

Detalii 2500 EUR

ID antichitate: 207098

Icoana pe lemn Botezul Domnului

Icoana pe lemn ,ulei pe lemn ,tema religioasă,dimensiuni 82-64cm,Ulei pe lemn,pret 2000 euro negociabil.

Detalii 2000 EUR

ID antichitate: 207097

Pictura semnată Nagy Bella

Pictura semnată Nagy Bella,dimensiuni 78-64cm,ulei pe panza,pret 600 euro negociabil.

Detalii 600 EUR

ID antichitate: 207096

Pictura semnată Ipolit Strambu

Pictura nud semnată Ipolit Strambu ,dimensiuni 79-97,ulei pe panza ,pret 2500 euro negociabil.

Detalii 2500 EUR

ID antichitate: 207095

Tablou Nagy Imre

Tablou semnat Nagy Imre,dimensiuni 80-99,ulei pe panza,pret 3000 RON negociabil.

Detalii 3000 RON

ID antichitate: 207094

Poza inramata cu autograf autentificat Una Winifred Atwell

Poza inramata cu autograf autentificat Una Winifred Atwell (27 February or 27 April 1910 or 1914– 28 February 1983) Pianista care si-a castigat celebritatea in Marea Britanie si Australia anilor 50-preferata companiei PHilips Dimensiuni-13,5- 8,5 cm 49 lei, plata in cont Bcr

Detalii 49 RON

ID antichitate: 207088

Tablou vechi, frumos- inramat , anii 50 made in UK

Tablou vechi, made in UK Dimensiuni 32-27 cm 45 lei plata in cont Bcr

Detalii 45 RON

ID antichitate: 207084

Tablou

Tablou (grafica) de Gabriel Stan,an aproximativ 1995,dimensiuni 26x34 cm inclusiv rama

Detalii 600 RON

ID antichitate: 207083

Tablou interbelic

Tablou interbelic,Fructe,ulei,semnat.Dimensiuni 78x58 cm inclusiv rama

Detalii 5200 RON

ID antichitate: 207082

Tablou

Tablou de I.Tatu-Vaza cu flori,ulei,an aproximativ 1975,dimensiuni 40x48 cm,inclusiv rama

Detalii 2200 RON

ID antichitate: 207081

Tablou

Tablou de Grigore Zincovschi-flori galbene,ulei,an aproximativ 1985,dimensiuni 40x35cm cu tot cu rama.

Detalii 1200 RON

ID antichitate: 207080

Tablou

Tablou de Grigore Zincovschi-Peisaj de toamna,ulei,an aproximativ 1985,dimensiuni22x35 cm.

Detalii 1900 RON

ID antichitate: 207079

VALOROS TABLOU PARIS ULEI PANZA CUTIT PICTOR FRANCEZ NATURA STATICA RAMA

TABLOU REALIZAT EXCEPTIONAL,DETALIILE SI CROMATICA FIIND ARMONIOS IMBINATE,NU CUNOASTEM ANUL,INSA SASIUL ESTE DE CALITATE SUPERIOAR,AVAND POANSON FRANTUZESC-PARIS,LUCRAREA ESTE SEMNATA,DESCIFRABIL INSA PICTORUL NU AM REUSIT SA-L IDENTIFIC.POARTA PATINA TIMPULUI,FOARTE BINE CONSERVAT,CU O MICA EXCEPTIE ARE O TAIETURA,NESEMNIFICATIVA,REMEDIABILA. MASOARA:64-54CM RESPECTIV 50-40CM

Detalii 3750 RON

ID antichitate: 207078

P.MARTA 1993 ISUS CRISTOS TABLOU PICTURA ULEI PE PANZA RAMA PICTOR ROMAN

SUPERB TABLOU,FOARTE BINE LUCRAT,DETALIILE SI CULORILE,FIIND PROFESIONIST,TEMA DEOSEBITA,RAMA FRUMOASA MASOARA:87-75CM RESPECTIV 76-64CM

Detalii 775 RON

ID antichitate: 207068

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic