Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Picturi Tablouri Icoane

Catul Bogdan - Elegie

Acuarela pe hartie, autor Catul Bogdan, "Elegie", dimensiuni: 23.7cm x 16.8cm.

Detalii 1100 RON

ID antichitate: 180240

Catul Bogdan - In parc

Acuarela pe hartie, autor Catul Bogdan, "In parc", 14.5cm x 21cm.

Detalii 800 RON

ID antichitate: 180233

Tablou 38cm pictura ulei pe panza pisicute in cos

tablou pictura ulei pe panza pisicute in cos cu semnatura dimensiuni:38cm/32cm livrare prin curier,

Detalii 140 RON

ID antichitate: 180196

Tablou,pictura ulei pe panza nesemnat

tablou,pictura ulei pe panza nesemnat ,reproducere lucrare celebra dimensiuni cu rama:28cm/24cm livrare prin curier

Detalii 250 RON

ID antichitate: 180195

Tablou ,pictura ulei pe panza personaj de epoca,

tablou ,pictura ulei pe panza personaj de epoca,semnat vintage dimensiuni:30cm/24cm livrare prin curier

Detalii 350 RON

ID antichitate: 180194

Pictura -1922 - STEIN A. S

Originala, foarte veche si expresiva pictura de Stein A. S. datata 1922, ulei pe panza, dimensiune 49,5x34,5 cm. Nu are rama. Garantez ca este originala

Detalii 250 EUR

ID antichitate: 180191

Tablou pictura acuarela semnata ,rama metalica aurie

tablou pictura acuarela semnata ,rama metalica aurie,vintage dimensiuni:24cm/18cm livrare prin curier

Detalii 140 RON

ID antichitate: 180167

Tablou gravură pe panza reproducere dupa celebrul

tablou gravură pe panza reproducere dupa celebrul pictor Rubens rama lemn auriu,foarte vechi dimensiuni:20cm/16cm livrare prin curier

Detalii 140 RON

ID antichitate: 180166

Tablou gravură pe panza dupa celebrul

tablou gravură pe panza dupa celebrul pictor Murillo,foarte vechi dimensiuni:22cm/18cm (cu rama) livrare prin curier

Detalii 130 RON

ID antichitate: 180162

REZERVATTablou flori 42cm pictura ulei pe placaj ,trandafiri

tablou flori 42cm pictura ulei pe placaj ,trandafiri in vaza albastra dimensiuni:42cm/24cm livrare prin curier

Detalii 200 RON

ID antichitate: 180157

REZERVATTablou ,pictura flori 44cm pe placaj cu semnatura

tablou ,pictura flori 44cm pe placaj cu semnatura si an1970 rama lemn aurie dimensiuni:44cm/28cm livrare prin curier,

Detalii 180 RON

ID antichitate: 180147

REZERVATTablou,flori 33cm ,pictura din cutit ulei pe placaj

tablou,flori 33cm ,pictura din cutit ulei pe placaj,semnat rama de lemn dimensiuni:33cm/29cm(cu rama) livrare prin curier,

Detalii 140 RON

ID antichitate: 180142

Tablou pictura flori 33cm acuarela semnata

tablou pictura flori 33cm acuarela semnata, sticla de protectie vintage dimensiuni:33cm/28cm livrare prin curier,

Detalii 140 RON

ID antichitate: 180140

REZERVATSet trei tablouri peisaje de iarna

set trei tablouri peisaje de iarna ,print pe carton cu semnatura ,rama de lemn, se vand impreuna la pretul afisat dimensiuni cu rama :30cm/24cm livrare prin curier,

Detalii 150 RON

ID antichitate: 180138

Tablou R.Pasanault, natura statica, vas cu trandafiri

Tablou al pictorului R. Pasanault , ulei pe pânza , vas cu trandafiri - armonie, lumina, culori calde destinat unui interior cu aceleași caracteristici. Dimensiuni: L 110 cm; H 65 cm ; rama 10 cm(grosime).

Detalii 1950 RON

ID antichitate: 180119

Icoana pictata pe lemn - foita de aur

Icoana pictata pe lemn, foita de aur, iconostas, dimensiuni: 25x31 cm.

Detalii 4500 RON

ID antichitate: 180106

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic