Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Picturi Tablouri Icoane

Tablou Black Art Work - ulei

Tablou in ulei pe panza, sasiu cu icuri si panza prinsa in cuie. Nu este o lucrare recenta. Semnat conform pozelor. Dim: 40x50 cm, cu rama de lemn 59x48 cm.

Detalii 290 RON

ID antichitate: 203765

ICOANA IN STICLA -SPECIAL

ICOANA in sticla reprezentand rastignirea Mantuitorului lucrarea a fost realizata cu migala ,iscusinta si multa pricepere de detinutii din atelierele mestesugaresti din cadrul penitenciarului de la pitesti au fost realizate doar cateva exemplare sunt executate cu finete si acuratete,in miniatura, toate instrumentele ,sculele si uneltele folosite la schingiuirea si rastignirea Domnului:cleste;ciocan ;lanci ;bici;scara.... curiozitatea este cum au fost introduse in sticla ,mai ales ca prin prelungirea dopului trece o ``traversa`` care face ca suspiciunea ca au fost introduse pe sus ,sa nu poata fi luata in calcul in spatele sfintei cruci se afla o frumoasa icoana cu Fecioara Maria in partea de jos(pe fundul sticlei)este scris anul fauririi:1931 sau schimb cu auto +-- diferenta

Detalii 7000 EUR

ID antichitate: 203693

Tablou Abrudan Petre

Tablou vechi ulei-panza realizat de pictorul Abrudan Petre,dim.75x55cm.

Detalii 2200 RON

ID antichitate: 203558

Tablou abstract Pittner Oliver

Tablou abstract ,ulei-carton realizat de artistul scolii baimarene Pittner Oliver,dim.90x50cm

Detalii 2200 RON

ID antichitate: 203556

Tablou vechi scoala baimareana nr 072

Tablou vechi deosebit de frumos realizat in ulei-panza semnat dreapta jos S.Istvan de dimensiuni 70x55cm.

Detalii 2300 RON

ID antichitate: 203555

Sase farfurii ,platou din bambus cu picturi

sase farfurii ,platou din bambus cu picturi traditionale chinezesti diametru=16cm livrare prin curier

Detalii 130 RON

ID antichitate: 203552

Antica Rama Regalista Portret Regele Carol I

Dimensiuni: 37cm inaltime, 27cm latime, 3cm grosime.

Detalii 350 EUR

ID antichitate: 203507

Tablou 44cm,Aztec Solar Sun Calendar piatra jad

tablou 44cm,Aztec Solar Sun Calendar piatra jad ,malachit mozaic cu fundal de catifea rama lemn masiv,realizat manual,vintage dimensiuni:44cm-44cm livrare prin curier

Detalii 280 RON

ID antichitate: 203499

REZERVAT...Tablou deosebit 1650-1680

Tablou deosebit de frumos din periopada anilor 1650-1680 aproximativ ,ulei-lemn atribuit pictorului Claude Lorrain ,dim 45x35cm.

Detalii 12000 RON

ID antichitate: 203498

Tablou caseta cu masca africana bronz

tablou caseta cu masca africana bronz ,rama lemn cu material textil dimensiuni:28cm-24cm,masca=11cm-8cm livrare prin curier

Detalii 180 RON

ID antichitate: 203496

Tablou iconita Fecioara Maria in relief ,sculptura cupru

tablou iconita Fecioara Maria in relief ,sculptura cupru aplicat pe plus negru,tama lemn,vintage dimensiuni:36cm-29cm livrare prin curier

Detalii 200 RON

ID antichitate: 203494

Tablou 42cm,victorian ,portret de epoca

tablou 42cm,victorian ,portret de epoca ,print pe carton,sticla protectie rama lemn gravura florala, dimensiuni:42cm-32cm livrare prin curier

Detalii 250 RON

ID antichitate: 203493

Tablouri print pe panza dupa lucrari celebre

trei tablouri print pe panza dupa lucrari celebre ,rama franceza calamina plastef se vand impreuna la pret afisat dimensiuni:19cm-15cm livrare prin curier

Detalii 250 RON

ID antichitate: 203489

Tablou batran fumand din pipa ideal barurii , cafenele 40X35 cm NR 6

Tablou reprezentand un batran fumand din pipa .Tabloul este pictura,litografie pe pfl si este foarte expresiv si viu colorat .Tabloul cu rama are 40 cm inaltime si 35 latime fara rama are 30 cm inaltime si 25 cm latime si prezinta o semnatura A.Kleinkrecht. PRETUL ESTE PE BUCATA

Detalii 200 RON

ID antichitate: 203465

Tablou batran fumand din pipa ideal barurii , cafenele 40X35 cm NR 5

Tablou reprezentand un batran fumand din pipa .Tabloul este pictura,litografie pe pfl si este foarte expresiv si viu colorat .Tabloul cu rama are 40 cm inaltime si 35 latime fara rama are 30 cm inaltime si 25 cm latime si prezinta o semnatura A.Kleinkrecht. PRETUL ESTE PE BUCATA

Detalii 200 RON

ID antichitate: 203464

Tablou batran fumand din pipa ideal barurii , cafenele 40X35 cm NR 4

Tablou reprezentand un batran fumand din pipa .Tabloul este pictura,litografie pe pfl si este foarte expresiv si viu colorat .Tabloul cu rama are 40 cm inaltime si 35 latime fara rama are 30 cm inaltime si 25 cm latime si prezinta o semnatura A.Kleinkrecht. PRETUL ESTE PE BUCATA

Detalii 200 RON

ID antichitate: 203463

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic