Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Picturi Tablouri Icoane

TABLOU - HERMAN LIPOT

LUCRARE SUPERBA Lipot Herman (1884-1972 U/PLACA 50/60CM TRIMIT NUMAI CU PLATA IN CONT,NU SE VINDE SUB PRETUL DE PORNIRE

Detalii 4500 RON

ID antichitate: 1166

Tablou nud - Sautner Lipót reducere

tablou nud f reusita semnat Sautner Lipót (Budapest, 1889 - ?)piesa cumparata de la casa de licitatie BUDAPESTA U/P 80x60 cm GARANTEZ ORIGINALITATTEA PIESEI

Detalii 2600 RON

ID antichitate: 1162

Tablou Sfânta Maria Magdalena ULEI - Leonie Villani

tablou superb semnat pe spate Leonie Villani 1915+stampila muzeu AUSTRIA,U/P 76x68cm TRIMIT NUMAI CU PLATA IN CONT

Detalii 1600 EUR

ID antichitate: 1160

TABLOU - Kákay Szabó György

TABLOU SUPERB SEMNAT Kákay Szabó György (1903-1964) 145 x 110 cm ESTE U/P RAMA FOITA DE AUR TRIMIT NUMAI CU PLATA IN CONT,PRETUL ESTE FIX

Detalii 1200 EUR

ID antichitate: 1158

Portret in relief

Portret in relief, anii 1800, sculptat in cupru , foarte dealiat, portret provenit din familie nobila. Faceti oferta. dimensiune 70/65. predare personala.

Detalii 2000 EUR

ID antichitate: 1121

PICTURA Adolf Bock

Tablu ulei pe pinza, semnata ADOLF BOCK , dimensiune 95/80.

Detalii 400 EUR

ID antichitate: 1115

Tablou Delta

Tablou Delta in ulei pe panza,nesemnat stare buna cca 45/35 cm.

Detalii 150 RON

ID antichitate: 1112

Tablou Cos cu liliac nesemnat

Tablou nesemnat ulei pe carton cca 60/45 cm.

Detalii 100 RON

ID antichitate: 1111

Trandafiri fantezi, original by Bissinger

ulei/panza dim 60cmx60cm tehnica in cutit semnat Bissinger 2012 Nu necesita rama,dar o innobileaza.

Detalii 350 EUR

ID antichitate: 1079

Tablou superb moment intim

superba piesa u.placa semnata anul 1943 pictor austriac 87/105cm trimit numai cu plata in cont UNICREDIT TIRIAC

Detalii 1300 EUR

ID antichitate: 1006

TABLOU - Alois Arnegger

PIESA DE EXCEPTIE SEMNAT DE MARELE PICTOR AUSTRIAC Alois Arnegger (1879-1967) U/P 77x50 cm. TRIMIT NUMAI CU PLATA IN CONT

Detalii 2750 EUR

ID antichitate: 999

Pictura in ulei F Buie din 1981

pictura in ulei F Buie din 1981 cumparata de la expozitia Bucuresti Sala Dalles

Detalii 1000 RON

ID antichitate: 901

Acuarela, Andre Dignimont

Acuarela, Andre Dignimaont

Detalii 2000 EUR

ID antichitate: 860

Litografie, Picasso

Litografie, Picasso

Detalii 3000 EUR

ID antichitate: 859

Icoana pictata pe lemn

icoana este din lemn , aurita cu rama de protectie din sticla , dimesiuni:36/36/7 Cm.este facuta manual, nu se stie exact vechimea

Detalii 1500 EUR

ID antichitate: 837

FLORI IN GLASTRE

FLORI IN GLASTRE, ULEI PE CARTON, DIM 42X55, SEMNAT MARIA BANICA, INRAMAT.

Detalii 400 EUR

ID antichitate: 766

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic