Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Covor

COVOR PERSAN LUCRAT MANUAL DIN ANUL 1970

COVOR PERSAN LUCRAT MANUAL LA FABRICA DE COVOARE ARTA POPULARA DIN BRAILA IN ANUL 1970. STARE BUNA. DIMENSIUNI 4m * 3m.

Detalii 9000 RON

ID antichitate: 141281

Covor oltenesc tesut furculita 255 x165 cm

Covor deosebit din lana 100% tesut la razboi (furculita). Dimensiuni 255 cm X 165 cm. Confectionat in urma cu aprox. 30 de ani. Produsul este neutilizat! Pretul este usor negociabil

Detalii 700 RON

ID antichitate: 125543

Covor vechi din lana pentru pat tesut

Covor de pat din lana tesut la razboi, vechi de peste 60 de ani, din zona Banatului, pastrat bine, culori vii si frumoase,. Impresionanta varietatea de culori si motive populare. Dimensiuni 2,2 x 1,5m. Doua mici defecte in ciuda vechimii, greu vizibile. Detin inca un covor identic, pretul este pe bucata, negociabil, taxele la cumparator.

Detalii 900 RON

ID antichitate: 78411

Carpeta-covoras ,din orient ,vechi din lana ,superb,

Carpeta-covoras ,din orient ,vechi din lana ,superb,Dimensiuni 1,00x70 cm.

Detalii 100 RON

ID antichitate: 77109

Covor national tesut din lana ,,,Bucovina

Vand frumos covor national tesut ,din lana zona Bucovina,,,nepurtat dimensiuni 1,50 latime -2,50 lungime,

Detalii 800 RON

ID antichitate: 76757

Covor autentic ţărănesc, din lână, lucrat manual la război, anii `50

Ideal pentru a fi expus într-o pensiune, casă construită în stil tradiţional, hotel tematic ţărănesc, dar şi pentru acasă oriunde în lume. Covorul este ţesut manual la război prin procedeul de batere cu furculiţa, în regiunea Olteniei in anul 1941, în comuna Balta din judeţul Mehedinţi. Lâna, cu siguranţă naturală la acea vreme, a fost cumpărată de la localnicii din zonă, vopsită tradiţional cu pigmenţi naturali şi ţesută în război pe verticala covorului. Covorul este autentic ţărănesc, unic proprietar, păstrat in familie, are practic o vechime de aproape 75 de ani. Covorul nu a fost utilizat niciodată pe jos, ci doar ajezat ca decoraţiune pe un fotoliu mare. Culorile, asa cum apar în foto, sunt foarte apropiate de cele reale, iar modelul cu flori viu colorate este deosebit. Dimensiunile covorului sunt 100 cm x 200 cm (fără franjuri). Sunaţi sau trimiteţi mesaj pentru negocierea preţului. Puteţi obţine o reducere neaşteptată.

Detalii 1350 RON

ID antichitate: 75351

COVOR PERSAN ANTIC IRAN 8-8 SUPERBA

COVOR DEOSEBITLINA IRAN ANTIC URME DE FOLOSINTA SE VEDE IN POZA ARE 25KG 251CM LAT SI 350CM LUNG PRETUL UNI ASEMEA OBIECT ESTE 5500/6500 EURO TRIMIT NUMAI CU PLATA IN CONT BANCAR PRETUL ESTE FIX

Detalii 6700 RON

ID antichitate: 74431

COVOR PERSAN iran MATASE SI LINA IMPECABIL

COVOR MATASE SI LINA IRAN FACUT MANUAL IMPECABIL 306 X 200 cm. TRIMIT NUMAI CU PLATA IN CONT BANCAR PRETUL ESTE FIX

Detalii 9600 RON

ID antichitate: 74079

Covor persan lucrat manual

Covor de lana persan, lucrat manual, 3x2 m, foarte frumos si bine intretinut, ciucurii trebuies reparati. Covorul va fi predat curatat frumos cu abur. Vechime 50 ani.

Detalii 1200 EUR

ID antichitate: 71453

Vand covor vechi din lana naturala, tesut manual la razboi

Covor vechi din lana naturala, tesut manual la razboi. Are o vechime de peste 100 de ani (a facut parte din zestrea bunicii mele n. 1896). Dimensiuni 260 x 183 cm. Greutate 4,7 kg. Fata si dosul sunt la fel si poate fi pus pe oricare dintre fete. Motive geometrice. Culori naturale frumoase (negru, olive, alb, beige, rosu, bleu-gris). Este in stare foarte buna. Are doar o mica ruptura de cca. 5 cm care a fost reparata bine cu mult timp in urma. Se vede doar daca te uiti foarte atent de aproape.

Detalii 550 EUR

ID antichitate: 70465

Covor oriental-turcesc ,lucrat manual din lana.

Covor oriental-turcesc ,lucrat manual din lana.Dimensiuni 1.70x1.10 m.

Detalii 170 EUR

ID antichitate: 70363

Covor oriental pe fond roz din lana ,lucrat manual

Covor oriental pe fond roz din lana ,lucrat manual.Dimensiuni 3x1.90 m.

Detalii 390 EUR

ID antichitate: 70030

Covor oriental pe fond roz ,din lana ,lucrat manual .

Covor oriental pe fond roz ,din lana ,lucrat manual .Dimensiuni 3x1.90 m.

Detalii 390 EUR

ID antichitate: 70029

Covor oriental cu 5 cuburu colorate., din lana lucrat manual.

.Covor oriental cu 5 cuburu colorate., din lana lucrat manual. Dimensiuni 2.90x 0.94 cm.

Detalii 890 RON

ID antichitate: 69969

Covor oriental cu 3 cuburi colorate ,lucrat manual din lana.

Covor oriental cu 3 cuburi colorate ,lucrat manual din lana.,Dimensiuni 2.30x 1.35 cm.

Detalii 210 EUR

ID antichitate: 69968

Covor oriental cu 3 cruci pe mijloc,din lana,cusut manual.

Covor oriental cu 3 cruci pe mijloc,din lana,cusut manual..Dimensiuni 2.30x1.10 cm.

Detalii 600 RON

ID antichitate: 69967

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic