Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Ceasuri Cu Pendul

Ceas de perete cu pendula si greutati Zaanse

Vand ceas de perete cu pendula si greutati, model Zaanse cu mecanism mecanic stantat: FHS Hermle (Franz Hermle Sohn GmbH - Co West Germany) fabricat in anii 70, Made in Germany. In partea superioara este reprezentat Atlas sustinand globul pamantesc iar la picioarele lui se afla un gong care "bate" la intervale de 30 de minute, respectiv la fix bate de cate ori indica ora. In partea de jos sunt doua contragreutati din bronz in forma de para si acel pendul in forma de soare incastrat in cutia mecanismului. Ceasul are inaltimea de cca. 70 cm. si s-a pastrat in stare buna, functional Ceasul de perete cu pendul olandez Zaandam este fără îndoială, unul dintre cele mai reprezentative creații făcute vreodată, poartă simbolismul istoric fiind unul dintre ceasurile cele mai răspândite găsite peste tot în lume. În regiunea Zaan credincioși creștini reformați au avut abilități aparte de e construi pendule prin prelucrarea lemnului cu credința lor. Atlasul simbolizează Amsterdamul ca un oraș de comerț și cel mai important oraș din lume. Christiaan Huygens (1656) a creat primul ceas cu pendul din Olanda, dupa care ceasornicarii Zaan au adaptat această inovație în regiunea Zaan în 1670. Design-ul "ceasul omului bogat" a fost produs in masa la mijlocul anilor 1900. Acest lucru a devenit stilul de semnătură pentru compania de ceasuri Warmink Uhren. Mulți cred că in partea de sus este Isus care transportă lumea sau Hercules, dar de fapt este de Atlas in mitologia greaca. Atlasul simbolizează Amsterdamul ca un oraș comercial. El poarta un glob ceresc, cu toate stelele, constelații și planetele. La acea vreme, Amsterdamul era considerat ca fiind cel mai important oraș din lume. Același Atlas se găsește la palatul regal din Piața Dam din Amsterdam. Într-adevăr ceasul olandez Zaandam este un ceas minunat, ideal pentru orice colecție, pentru frumusețea sa estetică si pentru valoarea sa istorică.

Detalii 680 RON

ID antichitate: 189846

Pendula de podea 15 Day

Vand frumoasa pendula de podea, mecanism mecanic, care se trage cu cheia, bate la fix si jumatate pe doua bare de rozonanta, greutati ornamentale, recent curata si gresata, functionala, tine ora bine, inaltime 178 cm, latime 43, lungime 23, provenienta Anglia.

Detalii 1300 RON

ID antichitate: 189172

Ceas cu 2 greutati de perete marca Junghans perfect functional

Ceas cu 2 greutati de perete marca Junghans perfect functional

Detalii 400 RON

ID antichitate: 189080

Greutate mare pt. pendul perete vechi. Alama, lungime 24 cm, diam. 4 cm, greutate cca 3kg.

Greutate mare pt. pendul perete vechi. Alama, lungime 24 cm, diam. 4 cm, greutate cca 3kg. ATENTIE: RUGAM CITITI VA ROG INTREGUL ANUNT CU ATENTIE. TRANSPORT Posta Romana 15 lei. FanCourier rapid 30 lei pentru localitati cu sediul local de distributie, pentru alte destinatii se percepe diferenta de cost in functie de kilometrii. Lasati va rog pentru trimiterea comenzii adresa completa, telefon si mail ca sa fiti anuntati dupa trimitere, mail daca se poate neaparat. Livrare rapida, ambalare adecvata. Nu se fac schimburi la absolut nici un obiect. Persoanele serioase vor fi servite cu profesionalism si toata seriozitatea. Rugam nu comandati si nu apelati daca nu sunteti sigur de achizitie.

Detalii 100 RON

ID antichitate: 188816

Ceas mic de perete cu pendul

Vand ceas mic de perete sau de birou cu pendul, mecanism mecanic, bate la intervale de 30 de minute pe o spirala de rozonanta, respectiv la fix bate de cate ori indica ora.), cheita. Dimensiuni: inaltime 50 cm, Lungime 21 cm, latime 13,5cm. Functional.

Detalii 380 RON

ID antichitate: 188581

Ceas de perete-birou cu pendul

Vand ceas de perete sau de birou cu pendul, mecanism mecanic, bate la intervale de 30 de minute pe o spirala de rozonanta, respectiv la fix bate de cate ori indica ora.), cheita. Dimensiuni: inaltime 53 cm, Lungime 25 cm, latime 12,5cm. Functional. Se poate monta pe perete sau pe birou, semineu, mecanism de oprire a batai.

Detalii 430 RON

ID antichitate: 188580

Ceas cu trei contra greutati 4554

Ceas cu trei conta greutati .. neo-baroc .. an 1880 stare de functionare perfecta .... mecanism Remember cu serie.. dim.. H 135 cm

Detalii 1200 EUR

ID antichitate: 188320

Ceas de perete cu pendul Hermle

Vand frumos ceas de perete cu pendul Hermle, mecanism mecanic FHS(Franz Hermle Sohn GmbH - Co West Germany) fabricat in anul 1980, Made in Germany, bate la intervale de 30 de minute pe trei bare de rozonanta, respectiv la fix bate de cate ori indica ora.), cheita, instructiuni in limba engleza, piesa deosebita. Dimensiuni: inaltime 73 cm, Lungime 27 cm, latime 14 cm. Ceasul este in perfecta stare de functionare si conservare. Fiind un obiect vintage, prezinta urme fine pe carcasa ceasului, datorate trecerii vremii si depozitarii, a fost lasat in starea initiala, incercand sa se lase patina originala.

Detalii 530 RON

ID antichitate: 188156

Pendul 31 zile

Vand frumos ceas de perete cu pendul 31 day, mecanism mecanic care se trage la 31 zile, cheita, piesa deosebita, cutie din stejar masiv cu coroana bogata, bate pe doua bare de rezonanta, la fix de cate ore indica ora iar jumatate odata. Dimensiuni: inaltime 73 cm, Lungime 30 cm, latime 17 cm. Ceasul este in perfecta stare de functionare si conservare.

Detalii 599 RON

ID antichitate: 188153

Ceas pendul , de podea

ceas cu pendul de podea ,funtionabil cu 3 greutati

Detalii 430 EUR

ID antichitate: 187045

Ceas de perete cu pendul Regulator

Vand frumos ceas de perete cu pendul Regulator Polaris 30 day, mecanism mecanic care se trage la 31 zile, cheita, piesa deosebita, bate pe o spirala de rezonanta, la fix de cate ore indica ora iar jumatate odata. Dimensiuni: inaltime 59 cm Lungime 31 cm, latime 11 cm. Ceasul este in perfecta stare de functionare si conservare. Fiind un obiect vintage, prezinta urme fine pe carcasa ceasului, datorate trecerii vremii si depozitarii, a fost lasat in starea initiala, incercand sa se lase patina originala.

Detalii 450 RON

ID antichitate: 186667

Ceas de perete cu pendul ,,31 Days”

Vand frumos ceas de perete cu pendul, mecanism mecanic care se trage la 31 zile, cheita, piesa deosebita, bate pe o spirala de rezonanta, la fix de cate ore indica ora iar jumatate odata. Dimensiuni: inaltime 98 cm Lungime 35 cm, latime 15 cm. Ceasul este in perfecta stare de functionare si conservare. Fiind un obiect vintage, prezinta urme fine pe carcasa ceasului, datorate trecerii vremii si depozitarii, a fost lasat in starea initiala, incercand sa se lase patina originala.

Detalii 590 RON

ID antichitate: 186402

Ceas de perete cu pendul Junghans

Vand ceas de perete cu pendul, mecanism stantat Junghans A11, superb, foarte vechi fabricat in anii 30, in carcasa din stejar, Stilul (maniera de lucru ) cutiei este SECCESION, cheita, piesa deosebita, bate pe o spirala de rezonanta, la fix de cate ore indica ora iar jumatate odata, in partea de jos are geam fazetat. Dimensiuni: inaltime 80 cm Lungime 37 cm, latime 17 cm. Ceasul este in perfecta stare de functionare si conservare. Fiind un obiect vintage, prezinta urme fine pe carcasa ceasului, datorate trecerii vremii si depozitarii, a fost lasat in starea initiala, incercand sa se lase patina originala. Istoric: Erhard Junghans s-a nascut la data de 1 Ianuarie 1823 in Gengenbach, Baden, Germania. Gustul pentru lucruri fine l-a mostenit de la tatal sau, Nicholas, un foarte bun croitor si gravor in cupru. In 1841 familia Junghans se muta in Schramberg, la un prieten de familie Isidor Faißt. Acesta, un cunoscut inteprinzator al zonei, il comisioneaza pe Nicholas Junghans in vederea realizarii unor gravuri pe cupru. In acest oras incepe tanarul Junghans, parintele uneia dintre cele mai apreciate marci de ceasuri o perioada de ucenicie de 3 ani in fabrica lui Johann Tobler. Fabrica nu producea insa ceasuri, ci palarii si alte produse impletite din paie. Incet, incet Erhard reuseste sa castige inima sefului sau care in 1845 avea sa ii devina socru. Tobler il trimite pe tanarul vizionar in Elvetia si Franta in scopul de a-i imbunatatii calitatile manageriale. La intoarcere Erhard Junghans, care invatase din calatoriile sale mai multe taine ale orologeriei, devine directorul general al fabricii Zeller-Tobler. Urmeaza o perioada de prosperitate a fabricii sub conducerea tanarului Junghans care reuseste pana in anul 1859 sa cumpere pachetul majoritar de actiuni de la socrul sau dar si de la partenerii acestuia. In calitatea sa de nou patron al fabricii Junghans incearca sa diversifice ariile de activitate. Isi incearca norocul in industria uleiului. Si-l face asociat pe cumnatul sau Jakob Zeller-Tobler. Cei doi cumpara o proprietate in Geißhalde acolo unde si deschid o mica fabrica de presare a uleiului la rece cu ajutorul puterii hidraulice obtinute dintr-un rau. Afacerea da faliment in scurta vreme. Hotarat sa nu se dea invins in afaceri Junghans ii scrie in 1861 fratelui sau Xavier, emigrat in Statele Unite. Acesta ii propune ideea unei fabrici de piese de ceasuri. Xavier accepta sa se intoarca in tara natala ca patron de fabrica, lasand in spate visul american dar si meseria de tamplar pe care o practica peste ocean. Erhard ii trimite acestuia o mare parte din economiile sale cu sarcina stricta de a aduce in Germania meseriasi dar mai ales echipamentele necesare noii fabrici. Un an mai tarziu Xavier se intoarce in Germania impreuna cu uneltele. Cei doi devin asociati, structurile de relatii umane ale fabricii fiind conduse de Xavier. Acesta implementeaza in noua fabrica stilul de lucru rapid invatat in America. Erhard Junghans are sarcina de a se ocupa de partea tehnologica realizand mai multe inovatii cu ajutorul cunostiintelor de orologerie dobandite in Elvetia. In 1866 ia fiinta oficial Gebr Junghans Uhren, fabrica de ceasuri si piese condusa de catre Erhard si Xavier Junghans. Noile ceasuri cu un standard de calitate ridicat dar totusi accesibile ca pret au un succes neasteptat. In 1869 fratii Junghans il angajeaza pe Erhard Paul Landsberger, considerat de toti la acea vreme un geniu al antreprenoriatului, ca administrator economic al fabricii. Un an mai tarziu insa, Erhard Junghans, cel care in numai 9 ani reusise sa ajunga in topul ceasornicarilor mondiali, inceteaza din viata in urma unei boli de gat, cel mai probabil cancer. Lasa mostenire partea sa de fabrica fiilor sai: Erhard-II-, Arthur si George, cel din urma nascandu-se fara o mana. De-a lungul timpului milioane de ceasuri purtand marca Junghans au fost produse. Acestea au ajuns la mana, in buzunarul sau pe masa tuturor categoriilor sociale. De la muncitori feroviari, (ceasurile CFR) pana la capete incoronate, un mare fan al marcii germane fiind Papa Benedict al-XVI-lea.

Detalii 720 RON

ID antichitate: 186401

Ceas de perete cu pendula Friedrich Mauthe Schwenningen

Vand ceas de perete cu pendul mecanism mecanic stantat Friedrich Mauthe Schwenningen (fabricat in anii 20), in cutie lemn deosebita, coroana bogata in detalii, cheita originala, Bate pe un spirala la fix si jumatate, la fix de cate ori indica ora iar la jumatate o data. Nu necesita curatare, ungere. Fiind un obiect vintage, prezinta urme fine pe carcasa ceasului, datorate trecerii vremii si depozitarii, a fost lasat in starea initiala, incercand sa se lase patina originala. Dimensiuni: inaltime 140 cm, lungime 47 cm latime 20 cm. Istoric : Ceas de perete Mauthe Friedrich Mauthe(1822 - 1884) a fondat Uhrenfabrik (Fabrica de ceasuri) în 1860 în Schwenningen, Germania. Compania a început ca un furnizor general, pentru ceasornicari instrumente și echipamente, dar în cele din urmă a început fabricarea de ceasuri finite de 1876, când fiii, Christian și Iacov a intrat în afaceri. Până în 1900, Mauthe angajat 1.000 de muncitori, și prin 1930, 2.000 de muncitori a produs 45.000 de ceasuri pe săptămână. Compania în cele din urmă a declarat faliment și a închis în 1976. Mai multe mărci diferite au fost folosite de către Mauthe, inclusiv litera M într-un diamant suprapusă peste un patrat, o pasăre stilizata care deține un cerc cu litere FMS, și cuvântul Mauthe în script.

Detalii 2000 RON

ID antichitate: 186400

Ceas de perete cu pendula, Suceava

Ceas de perete cu pendula complet functionabil, mecanic, adus din Olanda

Detalii 350 EUR

ID antichitate: 185819

Ceas de perete cu pendula Gustav Becker 1915

Vand ceas de perete cu pendul mecanism mecanic stantat Gustav Becker (fabricat in anul 1920), in cutie lemn deosebita, cheita originala, sticla bombata, in partea de jos are geam fazetat. Functioneaza perfect, sunet melodios si foarte profund pe o spirala(faimoasa Gloria pentru sunetul profund), bate la fix si jumatate. NU necesita curatare, ungere, reglare!!.Prezinta urme fine pe carcasa, datorate trecerii vremii si depozitarii, a fost lasat in starea initiala, incercand sa se lase patina originala, inaltime 72 cm. Istoric: Gustav Becker a fost unul dintre cei mai buni ceasornicari germani, acesta fiind fondatorul brand-ului Gustav Becker. S-a instruit ca ceasornicar in Germania si Austria, astfel ca in 1850 deschide un atelier de ceasornicarie in Freiburg. Ajunge in scurt timp sa fie recunoscut ca ceasornicar pentru calitatea si design-ul excelent al ceasurilor sale, fiind prezent la mai multe targuri (Londra, Paris, Sydney, Melbourne, Berlin si Amsterdam) si castigand numeroase medalii si diplome, printre care Medalia de Aur (la Targul de Ceasuri Silesian, 1852, care se gaseste inscriptionata pe ceasurile produse de el). Din 1847 pana in 1860, creeaza ceasuri in modelul Viennese, din care acopera comenzi mari pentru Royal Mail, Silesian Telegraphy Centre si datorita Ducelui de Martibore produce carcase de ceasuri pentru gari, apoi incepand cu 1860 creeaza ceasurile Gustav Becker Clasic. Gama ceasurilor de perete cu pendul create de acest renumit ceasornicar este foarte diversa pornind de la ceasuri relativ simple pana la ceasuri de perete complexe si bogat ornamentate, vanzarile sale ajungand la apogeu in 1875 cu peste 300.000 de comenzi. De-a lungul anilor 1880, datorita competitiei ce s-a ridicat din partea ceasornicarilor de la Black Forest, care produceau ceasuri de calitate dar mai putin scumpe, de exemplu Ceasul cu Cuc, Becker este nevoit sa se intoarca la crearea ceasurilor cu design mai simplu, pentru ca cele mai laborioase modele nu se mai vindeau. Brand-ul Gustav Becker a fost creat in 1899, iar in 1930 a fuzionat cu compania Junghans. Odata cu terminarea Celui de-al Doilea Razboi Mondial, compania nu a mai produs ceasuri, astfel ca nici ceasurile de perete cu pendul marca Gustav Becker nu mai sunt produse. Datorita renumelui calitatii si a faptului ca este marca Becker un astfel de ceas este mai valoros decat un ceas de o calitate asemanatoare, insa creat de un ceasornicar mai putin cunoscut.Ceasurile marca Becker pot fi usor de identificat, intrucat poarta aceasta marca inregistrata si numarul de serie pe masinarie.

Detalii 820 RON

ID antichitate: 185818

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic