Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Ceasuri De Buzunar

Ceas de buzunar -MINAfemei aur 14k cu diamante si rubin anul 1900

ceas de buzunar/MINA ARE SI SUPORTUL AURIT TIP BRATARA CARE IL DAU CADOU LA EL SI SE POATE FOLOSI SI CA CEAS DE MINA elvetian aur 14k cu diamante si rubin REMONTOIR, CYLINDRE 10 RUBIS,carcasa 3 capace aur Ca 3,2 cm cadranul si ca 20,62 Gramm. ceasul trimit numai cu plata in cont bancar pretul este fix

Detalii 980 EUR

ID antichitate: 36534

Ceas de buzunar Longines Grand Prix Paris 1889

Ceas de buzunar Longines Grand Prix Paris 1889 fabricat in 1895, din argint marcat cu "0,800", ii lipsesc o parte din limbi si geamul, insa este functional.

Detalii 800 RON

ID antichitate: 36532

Ceas de buzunar Waltham

Ceas de buzunar Waltham (S.U.A.), an de fabricatie 1883, material Argint, nu functioneaza dar are balans

Detalii 400 RON

ID antichitate: 36531

Ceas de buzunar Roskopf Patent

Ceas de buzunar Roskopf Patent, fabricat in Elvetia la inceputul anilor 1900 pentru Caile Ferate Romane. Lipsesc geamul si o parte din mecanism.

Detalii 100 RON

ID antichitate: 36529

-CEAS DE BUZUNAR ENGLEZSC AUR 18K

SUPERB CEAS DE BUZUNAR ENGLEZSC ANUL 1900 ARE 54,3 g SI 43MM CADRANUL TRIMIT NUMAI CU PLATA IN CONT BANCAR

Detalii 1380 EUR

ID antichitate: 36481

CEAS DE BUZUNAR

KIENZLE , MECANISM PE LAGARE,DIAMETRU 49MM,ASPECT BUN,FUNCTIONARE BUNA.

Detalii 70 RON

ID antichitate: 36295

CEAS SUPERB CALATORIE CU ALARMA SEC 19 TRAGERE LA 8 ZILE

SUPERB CEAS DE CALATORIE BRONZ AURIT SEC 19 CU ALARMA TRAGERE LA 8 ZILE ARE 17/9CM ESTE CURATAT DE MESTER MERGE SUPERB TRIMIT NUMAI CU PLATA IN CONT BANCAR PRETUL ESTE FIX

Detalii 1490 EUR

ID antichitate: 36192

Ceas de buzunar din aur,LONGINES,anul 1927

ceas de buzunar din aur de 14 k,din 1927,nr de serie 4821034,mai are inscriptionat pe capac 56(nu stiu daca repreyzinta gramaj sau altceva),dedesubt 14k,dedesubt 0,585,pe partea exterioara a capacaului are o monograma,Dr.ML,diametru 4,5cm,pe mecanism are inscriptionat Longines si nr seriei si 18,89M. E functional,dar necesita o curatare a mecanismului.

Detalii VANDUT

ID antichitate: 35982

CEAS SUPERB DE BUZNAR ARGINT800 ANUL 1880

SUPERB CEAS ARGINT800 ANUL 1880 42CM CADRANUL FARA COROANA CADRANUL SUPERB PICTAT PICTAT PRETUL AFISAT ESTE FIX

Detalii 420 EUR

ID antichitate: 35673

Ceas de buzunar Aquarius

Frumos ceas mecanic de buzunar Aquarius stare estetica si functionala foarte buna.(colectie personala)

Detalii 100 RON

ID antichitate: 35536

Ceas de buzunar mecanic Jessy

Ceas mecanic de buzunar Jessy ,stare optica si functionala foarte buna. (colectie personala)

Detalii 70 RON

ID antichitate: 35534

Ceas mecanic buzunar Elegance

Ceas mecanic de buzunar Elegance (jubileu 1886-1986) stare estetica si functionala foarte buna.(colectie personala)

Detalii 70 RON

ID antichitate: 35531

Molnija ceas mecanic de buzunar

Ceas de buzunar sovietic Molnia foarte frumos,functionare perfecta.(colectie personala)

Detalii 150 RON

ID antichitate: 35529

Ceas Molnija-Kristall, de buzunar

Ceas Molnija-Kristall, de buzunar, 18 rubine, functional, foarte vechi.

Detalii 79 RON

ID antichitate: 35384

Ceas buzunar Hebdomas

Ceas buzunar Hebdomas, 8 Jours, (elvetian cu mecanism de 8 zile)

Detalii 500 RON

ID antichitate: 35158

Ceas Buzunar Marina Antimagnetic

Ceas Buzunar Marina Antimagnetic rusesc cu mecanism de ceas de mana, funcțional.

Detalii 200 RON

ID antichitate: 35157

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic