Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Ceasuri De Buzunar

Ceas de buzunar Ancre, carcasa argint

Frumos ceas de buzunar Ancre, diametrul 50mm, sec 19, cu trei capace din argint, foarte frumos gravate. Ceasul este functional, are cheita de intors. lipseste geamul si limba secundar ( axul secundar, bun ). Pret 500 lei.

Detalii 500 RON

ID antichitate: 139246

CEAS BUZUNAR LE ROY ANGERS AUR 18K

CEAS BUZUNAR 18K FUNCTIONAL

Detalii 1500 EUR

ID antichitate: 139026

Ceas buzunar BREGUET aur 18k

FRUMOS CEAS DE BUZUNAR ELVETIAN BREGUET

Detalii 3500 EUR

ID antichitate: 139025

Pocket watch Ancae Ligne Droite 15 Rubis

Ceasul functioneaza perfect si prezinta cateva semne normale de uzura. Nu stiu sa va zic exact vechimea ceasului dar pe capacul acestuia e inscriptionat urmatorul cod : n' 402884 Prețul ușor negociabil!

Detalii 175 RON

ID antichitate: 138710

Ceas de buzunar MOLNIJA Transsiberiana, cal. 3602, stare excelenta

Ceas de buzunar MOLNIJA Transsiberiana, cal. 3602, stare excelenta == Ceas de buzunar MOLNIJA Transsiberiana, cal. 3602, stare excelentă. O bijuterie pe care nu doreşti să o vezi la altcineva. Un cadou doar pentru tine! Fabricat incepand cu anul 1947 si avand ca destinatie primordiala domeniul militar (tancuri, avioane, submarine si, mai târziu, nave spaţiale), brand-ul a consemnat de-a lungul timpului, comemorări istorice şi inaugurări de proiecte economice gigant ale economiei Uniunii Sovietice. Procesul de productie a ceasului Molnija (insemnand fulger / trăsnet in limba rusă) este, in proporţie de 80%, manual si foloseşte tehnologia şi proiectul cumpărat(?) de ruşi de la Cortebert cal. 616, după încheierea războiului. Mecanismul calibru 3602 este din metal galben (mai rar întâlnit), seria 378575, componenţa este originală în integralitatea sa, are revizia făcută la inceputul lunii aprilie 2016. Pe capacul spate, in relief, prin presare, imaginea locomotivei ce a inaugurat calea ferata ce leaga, de-a lungul a peste 9000 de kilometri, oraşul Sankt Petersburg de Vladivostok. Diametru carcasa 50mm. Livrare: Posta Romana / plata ramburs. Pretul nu include taxele postale, acestea vor fi platite de cumparator.

Detalii 300 RON

ID antichitate: 138012

Ceas de buzunar

ceas de buzunar Mister Anker in stare de functionare .

Detalii 150 RON

ID antichitate: 137686

Ceas de buzunar

ceas de buzunar Ancre Ligue droite Quantieme Remontoir Spiral Breguet ceasul este functional necesita atentie la cadran ,.este foarte greu carcasa argint geam de sticla toate aratatoarele functioneaza ,nu stiu ce marca este ,.

Detalii 850 RON

ID antichitate: 137685

Ceas rusesc de dama placat cu AUR, de tip pandantiv, functional

Ceas rusesc de dama placat cu AUR, de tip pandantiv, functional, stare impecabila. Ceas mecanic cu rubine, "Zaria".

Detalii 150 RON

ID antichitate: 137021

Ceas Buzunar Zenith Grand Prix Paris 1900

Ceas Zenith Grand Prix, din anul 1900, nefunctionabil. Interiorul este din aur, iar carcasa din argint.

Detalii 500 EUR

ID antichitate: 136521

CEAS DE BUZUNAR Tavannes Watch C2. Swiss, circa 1920

ceas de buzunar elvetian fabricat dupa anul 1920 marca Tavannes Watch C2,prezinta urme de folosire,nu functioneaza,trebuie curatat,mecanismul arata f bine.

Detalii 250 EUR

ID antichitate: 136411

Ceas de buzunar Patek Philippe

Ceas de buzunar Patek Philippe, an fabricatie: 1906. Detin actele originale de provenienta si un act de estimare a valorii din partea firmei Patek Philippe din anul 1993. Ceasul de buzunar este clasic, in carcasa de aur de 18K, cutie originala. Ceasul este in perfecta stare de functionare si nefolosit.

Detalii 10000 EUR

ID antichitate: 135511

Ceas buzunar argint calibru Omega 40.6L T1, 15 JEWELS, anii 30

Calibru Omega 40.6L T1, 15 JEWELS, ADJUSTED 2 TWO POSITIONS, OMEGA WATCH Co SWISS, 6629339 (fabricat in 1.000.000 de exemplare intre anii 1923-1936, conf. seriei de pe mecanism). Serie incizata pe toate cele trei capace 43775, marcaj de argint 0,800 si simbolul cu potarnichea scotiana (marcaj oficial elvetian intre anii 1880-1933). Pe capacul ce acopera mecanismul este incizat ANCRE LIGNE DROIT 15 RUBIS. ------- Mecanismul a fost in revizie in februarie 2016; carcasa de argint in conditii excelente de aspect, cadran deteriorat, lipsa inel fin pentru sticla savonette (cadranul este deci descoperit). Diametru carcasa 48mm, diametru cadran 41mm. ------------- DE RETINUT : LIVRARE DOAR CU POSTA ROMANA !!! Nu expediez prin curierat rapid. ----------- Posta Romana / plata ramburs. Pretul nu include taxele postale, acestea vor fi platite de cumparator.

Detalii 450 RON

ID antichitate: 135186

Ceas Walt

west Germany - 2 Jewels

Detalii 25 EUR

ID antichitate: 135002

Ceas Blessing

ceas model deosebit Blessing west-Germany

Detalii 35 EUR

ID antichitate: 135001

Ceas DELUXE

Ceas model deosebit 2 jewels Germany

Detalii 35 EUR

ID antichitate: 134999

Ceas Junghans Bivox

7 jewels made in germany

Detalii 35 EUR

ID antichitate: 134996

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic