Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Ceasuri De Perete

Ceas de perete Gustav Beker

pendul de perete Gustav Beker de la 1900 in stare buna de functionare cu bataie la fix si jumatati,are o inaltime de 90 cm si geamurile ornamentale sunt din cristal

Detalii 900 RON

ID antichitate: 201272

Ceas de perete cu pendula Kienzle 1890

Vand ceas de perete cu pendula, mecanism mecanic stantat Kienzle BREV. IT. Nr. 59806/131, (un mecanism foarte cautat, fabricat in perioada cand compania era condusa de insusi Jakob KIENZLE)superb, foarte vechi , in carcasa de lemn, cheita, piesa deosebita, bate o singura data pe o spirala la fix si jumatate . Ceasul este in perfecta stare de functionare si conservare. Piesa este impresionanta (peste 1 m inaltime) veche, realizata din lemn, cu detalii decorative foarte expresive, patina naturala, necuratata, pentru conservarea autenticitatii de varsta . Dimensiuni: inaltime 106 cm., latime 20, lungime 40 cm Istoric: Jakob Kienzle (1859 - 1935) a fost fondatorul unei fabrici importante producătoare de ceasuri germane în orașul Schwenningen Württemberg. Kienzle a devenit un fiu adoptiv a lui Friedrich mauthe după moartea timpurie a tatălui său și a început să lucreze în fabrica de ceas Mauthe la vârsta de paisprezece ani. După o perioadă de ucenicie într-o afacere de mărfuri coloniale în Triberg, Kienzle a lucrat cu Johannes Schlenker, un bine cunoscut maestru ceasornicar. În anul 1883 fiica sa împreună cu cumnatul său Karl-Johannes Schlenker au preluat compania astfel devenind Schlenker - Kienzle si au inceput producerea de ceasuri si in Cehia. Karl-Johannes Schlenke a părăsit compania în 1898, lăsând astfel Kienzle ca unic proprietar. In 1903 Kienzle deschide birouri de vânzări în Londra, Paris și Milano. Numele companiei a fost schimbat in Kienzle Uhrenfabriken în 1919, iar fondatorul Jakob Kienzle se retrage și cei doi fii ai săi au moștenit compania. În 1923, compania se deschide o sală de vânzări în Buenos Aires. În 1929, fabrica de ceasuri Thomas Ernst Haller a fuzionat cu compania Kienzle, urmata de Dufa, Deutsche Uhrenfabrik Leipzig și Schwenningen, în 1931. Prin 1939, cu puțin timp înainte de începerea al doilea razboiului mondial, Kienzle are mai mult 6500 de angajați și o rată de producție de 5 milioane de ceasuri. Compania Burk a fost preluată de Kienzle în 1985 și Kienzle a schimbat numele lor in DUFA timp de câțiva ani, falimentant in anul 1996. În anul 2006 Hong Kong Holding, preia compania, până când drepturile de nume au fost cumpărate înapoi de către investitori germani și astfel devenind din nou KIENZLE avand fabrica în Hamburg.

Detalii 1200 RON

ID antichitate: 201266

Pendula ,ceas de perete cu 2 greutati perioada anilor 1900 inceput,stare foarte buna,120 cm h

Pendula ,ceas de perete cu 2 greutati perioada anilor 1900 inceput,stare foarte buna,120 cm h

Detalii 1600 RON

ID antichitate: 200956

Ceas de perete cu pendula Victoria

Vand frumos ceas de perete cu pendula(este ceasul de dormitor asa zisul ceas mut), mecanism romanesc, fabricat prin anii 60-70 la fabrica de ceasuri Victoria Arad, carcasa foarte frumos ornata. Un clasic in viata, functional, inaltime 76 cm Aradul a fost unicul oraş din ţară care a avut o fabrică de ceasuri, înfiinţată în 1951. La început, aceasta purta nume comune precum "Cooperativa Metalul", "Precizia" şi de-abia apoi "Victoria", având ca întemeietori pe Iosif Berenz, Şimolan şi Hollosy. În anul 1951, în fabrica de ceasuri se produceau 300 de ceasuri în 12 luni, adică asamblarea unui mecanism dura o zi lucrătoare. În primul an, unitatea a funcţionat cu 50-60 de angajaţi, fabricându-se la început roţi dinţate, iar din anul 1954 s-a trecut la producţia de ceasuri deşteptătoare, ochelari, umbrele. Activitatea de producţie a fost supravegheată de prof. instructor Szabo Andrei, ing. Kiri Petre, ing. Friedrich Werner. Ceasurile se făceau sub marca "Precizia", apoi, după anii ’60, au purtat denumirea de "Victoria". Singurele piese de import pentru ceasuri erau arcul pentru mers, soneria şi rubinele pentru furcă şi balans. Restul componentelor se fabrica la Arad. Tot aici se realizau ceasurile publice din România, care indicau ora exactă (deşi de multe ori mai degrabă inexactă…) în toate pieţele publice din ţară. Industria ceasornicelor era atât de populară şi de apreciată la Arad, încât s-a elaborat aici şi un "Manual al ceasornicarului" în anii 1980. În 1989, cel mai productiv an din istoria societăţii co¬merciale, s-a ajuns la o producţie de 1.000.000 de ceasuri anual, iar numărul angajaţilor era de 1.300. Piaţa de desfacere era vastă. "Victoria" era lider de piaţă în România, deşi preţurile practicate nu erau scăzute. La export, fabrica organiza transporturi în 27 de ţări de pe trei continente. Un ceas deşteptător costa între 15 şi 35 de lei, dar în funcţie de model putea depăşi 50-60 de lei, la ceasurile cu melodii. La Arad se produceau şi celebrele ceasuri cu cuc, însă comercializarea lor în sistemul comunist se făcea pe sub mână. Nu oricine îşi putea permite luxul de a avea un astfel de dispozitiv, şi nu oricui i se permitea să aibă… Ceasurile "Victoria" s-au produs în diferite sortimente: ceasuri deşteptătoare, ceasuri de perete cu pendul, ceasuri de perete cu meca¬nisme cuarţ. "Acţionând susţinut în direcţia realizării exemplare a indicatorilor de plan, colectivul de oameni ai muncii de la Întreprinderea de Ceasuri «Victoria» din Arad se preocupă temeinic şi de înnoirea şi diversificarea nomenclatorului de fabricaţie. Semnificativ în această privinţă este, între altele, faptul că în primele luni ale lui ’89 au fost introduse în producţie două noi modele de ceasuri: un ceas de voiaj, cât şi un ceas deşteptător, pentru copii – realizat în două variante constructive, aceste produse fiind caracterizate de parametri tehnico-funcţi¬onali superiori, în concordanţă cu cerinţele benefici¬a¬rilor" – scria cotidianul local Flacăra Roşie la începutul anului 1989. "Victoria" a produs şi mecanisme pentru industrie şi componente pentru mecanica fină. Un liceu din Arad a fost înfiinţat special pentru a furniza forţă de muncă fabricii în plină dezvoltare, care în ultimul an de comunism nu mai făcea faţă comenzilor, deşi se muncea în trei ture.

Detalii 490 RON

ID antichitate: 200337

Pendula antica de dimensiuni impresionante ceas de perete cu 2 greutăți stare impecabila,bătăi la or

Pendula antica de dimensiuni impresionante ceas de perete cu 2 greutăți stare impecabila,bătăi la ore fixe și jumătăți,90 cm h

Detalii 850 RON

ID antichitate: 200308

Ceas de perete

ceas de perete geam fatetat carcasa lemn dimensiune 65cm nu stiu daca functioneaza ,.

Detalii 170 RON

ID antichitate: 199769

Carcasa ceas de perete

carcasa ceas de perete dimensiune 45cm ,.

Detalii 135 RON

ID antichitate: 199766

Ceas porțelan pictat cu maci

Frumos ceas de perete, din porțelan pictat cu maci, o bucurie pentru ochi. Culori vii, vesele, impodobeste frumos orice locuință. Diametru 19 cm. Un cadou deosebit pentru cineva deosebit. Livrez prin posta româna, valoare produs + cost transport. Vizualizati si celelalte anunturi ale mele. Mulțumesc.

Detalii 75 RON

ID antichitate: 199429

Barometru-termometru perete 1987

barometru-termometru rusesc din 1987 ,lemn masiv,stare perfecta,functional

Detalii 450 RON

ID antichitate: 199424

Ceas cu cuc, rusesc!

Nu stiu daca este functionabil

Detalii 80 RON

ID antichitate: 198590

Ceas de perete stil baroc

Ceas de perete cu motive romantice in relief. Ceasul îşi găseşte cel mai bine locul într-un decor shabby chic sau cottage. Cu eleganţa sa de vreme veche, acest ceas vintage poate fi folosit deopotrivă pentru a decora interioare sau verande. Un minunat cadou vintage, pentru decoruri cu parfum de epocă! Mecanism: cuarţ Material: placaj MDF

Detalii 129 RON

ID antichitate: 198425

Antic ansamblu barometru,higometru si termometru in stare foarte buna,47 cm inaltime

Antic ansamblu barometru,higometru si termometru in stare foarte buna,47 cm inaltime

Detalii 250 RON

ID antichitate: 197380

Deosebit barometru antic din lemn sculptat cu un superb basorelief cerb,stare exceptionala,46 cm ina

Deosebit barometru antic din lemn sculptat cu un superb basorelief cerb,stare exceptionala,46 cm inaltime

Detalii 350 RON

ID antichitate: 197104

Ceas de perete

ceas de perete Besancon in cutie de lemn ,ceasul nu a fost scos din cutie ,posibil functional se vinde dupa cum se vede,.

Detalii 250 RON

ID antichitate: 197064

RAR!..Superb ceas miniatural de perete marcat Japy Ferencz cu pendul si greutati perfect functional,

RAR!..Superb ceas miniatural de perete marcat Japy Ferencz 1927 cu pendul din argint si greutati perfect functional,cadran emailat,cheita de intors inclusa,stare impecabila

Detalii 450 RON

ID antichitate: 195350

VINTAGE CLEPSIDRA DE PERETE

CLEPSIDRA DE PERETE VINTAGE CU DURATA DE 5 MN.

Detalii 30 RON

ID antichitate: 195337

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic