Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Pahare Cesti

Rasfat la o cafea

Rasfat la cafea. Portelan Bavaria. Cescuta si farfurioara personala, minuaturala, frumos decorata. Potrivita pentru bautorii de cafea inraiti care consuma cafea concentrata. Dimensiuni: cescuta 8 cm (la gura), inalta de 4,5 cm. Farfurioara 11 cm diametru.

Detalii 25 RON

ID antichitate: 189129

Frumoasa ceasca de cafea 72

din portelan fin translucid frumos decorata cu pasarele si motive florale, margini aurite si maner aurit. Stare buna, fara defecte, inaltime ceasca 6 cm, diametru ceasca 6,5 cm, diametru farfurioara 13 cm. Negociabil, taxe la cumparator.

Detalii 20 RON

ID antichitate: 188952

Set cescute portelan Bavaria cu farfuriute

Un set de cescute din portelan Bavaria cu farfuriute si lingurite,zaharnita din peltro,prezinta patina

Detalii 150 RON

ID antichitate: 188680

Vand set de 6 farfurioare pt desert-sticla presata -deosebite

Vand set de 6 farfurioare pt desert-sticla presata -deosebite DIAM-12cm

Detalii 60 RON

ID antichitate: 188550

Sticla de buzunar

Sticla rotundă de buzunar cu model de piele și agățătoare , de colecție

Detalii 150 RON

ID antichitate: 187696

Frumoasa ceasca de cafea 71

din portelan fin frumos decorata cu o imagine HOLMENKOLLEN 403 m, o. h. OSLO, margini aurite si maner aurit. Stare buna, fara defecte, inaltime ceasca 5,3 cm, diametru ceasca 6,3 cm, diametru farfurioara 10 cm. Negociabil, taxe la cumparator.

Detalii 25 RON

ID antichitate: 187479

Frumoasa ceasca de cafea 70

din portelan vechi de marca BAREUTHER BAVARIA frumos decorata cu motivee florale colorate si aurite, margini aurite. Stare buna, fara defecte, inaltime ceasca 5 cm, diametru ceasca 8,3 cm, diametru farfurioara 13 cm. Negociabil, taxe la cumparator.

Detalii 25 RON

ID antichitate: 187358

Frumoasa ceasca de cafea 69

din portelan vechi de marca H & Co SEB BAVARIA GERMANY HEINRICH elegant decorata cu galben si alb, margini aurite si maner aurit. Stare buna, fara defecte, inaltime ceasca 6 cm, diametru ceasca 6,3 cm, diametru farfurioara 12 cm. Negociabil, taxe la cumparator.

Detalii 25 RON

ID antichitate: 187120

Frumoasa ceasca de cafea 67

din portelan fin frumos decorata cu mov visiniu, o imagine inscriptionata TABERG, placata la interior cu aur si maner si margini aurite. Stare buna, fara defecte, inaltime ceasca 4 cm, diametru ceasca 6 cm, diametru farfurioara 11 cm. Negociabil, taxe la cumparator.

Detalii 25 RON

ID antichitate: 186713

Set tarie verde cu dungi aur

set tarie complet sticla verde suflata si dungi aur

Detalii 140 RON

ID antichitate: 186694

Frumoasa ceasca de cafea 66

din portelan japonez translucid frumos decorata cu motive asiatice. Stare buna, fara defecte, inaltime ceasca 5 cm, diametru ceasca 8 cm. Negociabil, taxe la cumparator.

Detalii 15 RON

ID antichitate: 186390

Frumoasa ceasca de cafea 65

din portelan vechi de marca ZEH SCHERZER BAVARIA GERMANY frumos decorata cu o scena renascentista in exterior , la interior cu buchet de flori, margine si maner aurite. Stare buna, fara defecte, inaltime ceasca 5,3 cm, diametru ceasca 5,3 cm. Negociabil,, taxe la cumparator.

Detalii 15 RON

ID antichitate: 186389

Set mic dejun vechi Seltmann weiden Bavaria

set mic dejun trei piese, marcate seltmann weiden. dimensiuni ceasca diametru 10 cm, h=6cm, farfurie mica d = 14,5 cm, farfurie mare d=19,5 cm. model floral cu dungi aurite si model din portelan in relief. stare foarte buna.

Detalii 40 RON

ID antichitate: 185949

Tete a tete Seltmann Weiden, rosu

seturi pentru mic dejun pentru el si ea, toate piesele sunt marcate Seltmann Weiden, margini aurite, crestaturile de pe margine sunt usor diferite la farfurii, cestile sunt la fel. De asemenea modelul este identic pictat, cescutele au cate o pata neagra pe interior, pare a fi din fabricatie pentru ca nu sunt crapate sau ciobite, in rest sunt fara defect sau stersaturi de model. dimensiuni cesti inaltime 7 cm, deschidere 8,5 cm, farfurie mica 14 cm, farfurie mare 19 cm.

Detalii 50 RON

ID antichitate: 185945

Set 7 suporti pahare si suport sticla vin alama argintata WMFM

Set de 7 suportii pahare si suport sticla vin din alama argintata marcate fiecare WMFM Inaltime suport sticla vin 8,5 cm si suporti pahare 10 cm .

Detalii 100 RON

ID antichitate: 185626

Set 2 cesti din portelan „Bareuther Bavaria”

Set 2 cesti din portelan „Bareuther Bavaria” de colectie, foarte fine decorate cu aur coloidal in stare buna fara defete. Dimensiuni farfurie 11,5 cm, cesca 5,5×6 cm.(765)

Detalii 45 RON

ID antichitate: 185068

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic