Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Masini De Scris

Masina de scris frumoasa, un retro cadou

Masina de scris frumoasa, un retro cadou. Functioneaza bine,banda noua Pret 200 ron

Detalii 200 RON

ID antichitate: 203386

Masina de scris perfect functionala

Masina de scris . Nota 10 atat estetic cat si functional. Functioneaza fara cusur.200 lei

Detalii 200 RON

ID antichitate: 202768

DECIR Retro Masina de scris Triunf 1920

Retro Masina de scris Triunf 1920 f grea

Detalii 500 RON

ID antichitate: 202734

Masina de scris Mercedes ZELLA-MEHLIS MODEL 3

masina de scris MERCEDES ZELLA-MEHLIS model 3,seria-40255 adica din 1917-1918,completa,stare de functionare,diacritice,este grea si solida.nu accept schimburi

Detalii 4500 RON

ID antichitate: 202399

Masina de cusut Antică

FRUMOASA Mașină de scris veche de aproape 200 de ani in stare foarte bună la pret negociabil de 2000€

Detalii 2000 EUR

ID antichitate: 202007

Masina de scris, un cadou vintage potrivit

Masina de scris, un cadou vintage potrivit A fost intretinuta ,functioneaza bine, ribon nou 200 lei

Detalii 200 RON

ID antichitate: 201693

Mașina de scris

Mașina de scris veche, Stoewer Record. Stare buna. Provine din colecția personală.

Detalii 2000 RON

ID antichitate: 201199

Masina de scris Olympia

Masina de scris Olympia in stare buna de functionare.

Detalii 400 RON

ID antichitate: 197756

Masina de scris Ollivetti Valentine

O adevarata capodopera pastrata in stare perfecta de functionare , Olivetti Valentine's a fost produsa in anul 1969 in Spania. Carcasa de metal reprezenta la aceea vreme portabilitatea perfecta . Pozele sunt reale.

Detalii 250 EUR

ID antichitate: 193975

Masina de scris Continental

Masina de scris Continental,veche, in stare perfecta de functionare.

Detalii 500 RON

ID antichitate: 192523

Maşină de scris Olivetti Lettera 32

Maşină de scris Olivetti Lettera 32, în stare bună, cu semne de uzură normale. Modelul a fost produs până în anul 1963. Maşina are inclusiv cutia şi husa originale. Predare prin ridicare personală de la adresa ( sect.4,Bucureşti), prin Fan Courier, doar cu plata transportului în avans (30 lei), iar contravaloarea produsului la livrare (colet cu verificare), sau Poşta Română , cu plata în avans , plus 20 lei, taxe de transport

Detalii 130 RON

ID antichitate: 192295

Masina de scris olivetti

made in italy.model lettera 22. colaborare underwood olivetti.functionala.intretinuta.ribom schimbat.rosu si negru.din aluminiu.mai multe poze prin e mail. mai multe modele pe site.livrarea prin posta sau personal in Bucuresti

Detalii 350 RON

ID antichitate: 191188

Masina de scris scheidegger

made in germany.anii 80.functionala.intretinuta.material plastic.ribom schimbat.livrarea prin posta sau personal in Bucuresti.mai multe modele pe site.mai multe poze prin e mail.

Detalii 250 RON

ID antichitate: 191187

Masina de scris flying fish

functionala.profesionala.anii 80.made in china,material plastic.rosu si negru.ribom schimbat.intretinuta.mai multe modele pe site.mai multe poze prin e mail.livrarea prin posta curier sau personal in BUCURESTI

Detalii 350 RON

ID antichitate: 191186

Masina de scris remagg

functionala.profesionala.diacritice romanesti.intretinuta.ribom schimbat.geanta transport.anii 80.din material plastic.livrarea prin posta curier sau personal in Bucuresti

Detalii 350 RON

ID antichitate: 191185

Masina de scris

Masina de scris, ERIKA, calitate germana, veche, in stare buna de functionare

Detalii 400 RON

ID antichitate: 185746

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic