Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Canapele

Salon louis XVI, Aubusson, Franta sec.xviii

Foarte rar salon louis xvi, de epoca, cu tapiseria originala manuala Aubusson, foita de aur, demn de muzeu, compus din canapea si doua fotolii, cu dimensiunile, canapea lungime 140cm, inaltime 102cm, profunzime 70cm. Fotolii, latime 62cm, inaltime 97cm, profunzime 60cm, Livrare posibila, vizibil la Otopeni,

Detalii 1000 EUR

ID antichitate: 203644

Divan Napoleon III

Superb divan stil Napoleon III din lemn masiv si tapiterie catifea. Gallery EST 0742053440

Detalii 1300 EUR

ID antichitate: 203567

Canapea Chesterfield gama Premium

Canapea originala Chesterfield gama premium.Piele naturala de culoare `` oxblood red``,conditie perfecta. Livrare personala in Galati.Trimit si in tara doar cu plata in avans .

Detalii 1500 EUR

ID antichitate: 203545

Canapea Chesterfield culoare verde englezesc

Canapea Chesterfield de culoare verde englezesc.Stare foarte buna ,fara defecte ascunse.Livrare personala in Galati .Trimit si in tara doar cu plata in avans.

Detalii 1200 EUR

ID antichitate: 203544

Canapea Chesterfield

Canapea Chesterfield de culoare ``oxblood red ``.Stare foarte buna ,fara defecte ascunse.Livrare personala in Galati .Trimit si in tara doar cu plata in avans.

Detalii 1200 EUR

ID antichitate: 203543

Set canapea,fotoliu si pouf -Chesterfielfd

Set compus din canapea ,fotoliu si pouf,Chesterfields.Stare foarte buna ,fara defecte ascunse.Culoare maro.Livrare personala in Galati .Trimit si in tara doar cu plata in avans.

Detalii 1600 EUR

ID antichitate: 203542

Canapea Chesterfield oxblood reed

Veche si autentica canapea Chesterfield din piele de bovina . Livrare personala in Galati .Trimit si in tara doar cu plata in avans in cont bancar.

Detalii 1200 EUR

ID antichitate: 203538

Divan vechi

Vand divan vechi, in stare buna

Detalii 1200 EUR

ID antichitate: 203290

Canapele

Bancheta Shabby cu masuta atasata, care are si sertar.Este ideala pentru a aseza un telefon vintage, o statueta, o veioza cu abajur cu dantela, o tava pentru servit cafeluta.

Detalii 590 RON

ID antichitate: 203081

Salon Louisez 170920

Salon in stil Louisez, din lemn masiv, lacat, cu sculptura manuala, perioada 1900. Dimensiuni: canapea: 96x205x57 cm; fotolii: 96x60x50 cm. Cod produs: 170920

Detalii 4190 RON

ID antichitate: 202651

OFERTA!!!Salon Lois xv (2)

Superb salon,canapea de trei locuri si doua fotolii , din lemn sculptat si tapiterie de tapiserie,f rezistent si in buna stare;pretul nu include transportul

Detalii 2500 RON

ID antichitate: 202549

Canapea si fotolii stil Baroc

Vand canapea cu fotolii stil Baroc di lemn masiv fara defecte. Tapiteria este ca si noua.

Detalii 2000 EUR

ID antichitate: 202175

Salon antic

Salon in stil Louis Philipe din lemn masiv de mahon cu scultura manuala perioada 1900. Dimensiuni canapea h100x 180 iar la fotolii h100x 65 . Aceeasi tipologie pe verde.

Detalii 3800 RON

ID antichitate: 201924

Canapea in stil Baroc din anul 1920

Canapea in stil Baroc din anul 1920, retapitata recent.

Detalii 3000 RON

ID antichitate: 201653

Canapea si doua fotolii stil baroc

canapea si doua fotolii stil baroc

Detalii 950 RON

ID antichitate: 201554

Doua fotolii stil cesterfield

doua fotolii stil cesterfield in stare foarte buna

Detalii 2800 RON

ID antichitate: 201551

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic