Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Mese Scaune Birouri

Eleganta oglinda cu noptiera in stilul Art-Deco piese in stare foarte buna

Eleganta oglinda cu noptiera in stilul Art-Deco piese in stare foarte buna

Detalii 650 RON

ID antichitate: 170364

Superb set de 2 scaune stil cu tapiserie din material plusat,sculptura deosebita,tapiseria prezinta

Superb set de 2 scaune stil cu tapiserie din material plusat,sculptura deosebita,tapiseria prezinta urme de trecere a timpului

Detalii 650 RON

ID antichitate: 170339

Masa din nuc sculptat si sase scaune

Superba masa cu 6 scaune din nuc masiv sculptata manual, de provenienta italiana, realizata artizanal de un mester din zona piemonte (saluzzo) in jurul anilor 1950. Blatul mesei este imbracat in furnir din radacina de nuc entarsiat cu motive florale, iar piciorul este realizat din nuc masiv sculptat manual. Scaunele sunt de asemenea realizate din nuc masiv sculptat si tapiterie din plus de bumbac de culoare roz antic. Atat masa cat si scaunele sunt in perfecta stare de conservare (in afara micilor semne datorate varstei), si se pot folosi imediat. Masurile mesei: L= 200cm; l= 110cm; h= 80cm.

Detalii 6500 RON

ID antichitate: 170320

Mobila expozitor Baroc piemontez

Rara mobila expozitor, stil baroc piemontez, de provenienta italiana, realizata la inceputul anilor 1900, la Saluzzo (Piemonte). Mobila provine dintr-o casa nobiliara unde se folosea pe post de argintiera (se expuneau piesele din argint), iar in timpul reuniunilor se folosea pe post de masa pentru aperitive si punch. Este construita din nuc masiv si blat din granit maro roscat cu nervuri albe. Are anumite semne de uz datorita trecerii timpului, dar se poate folosi imediat. Masoara L= 145cm; l= 50cm; h= 85cm.

Detalii 900 RON

ID antichitate: 170295

Masuta de toaleta

Frumoasa masuta de toaleta, de provenienta italiana, stil Liberty anul 1920cca. Este realizata din nuc masiv cu intarsii din radacina de nuc. Blatul este de marmura neagra. Oglinda este formata din trei bucati, prinse cu balamale intre ele. Sticla oglinzii este din cristal fatetat. In partea de deasupra, oglinda are trei profile sculptate din bronz masiv. Masuta are urmatoarele dimensiuni: lungime 92cm si profuzime 50cm, iar oglinda are lungime 82cm si inaltime 70cm. Este in perfecta stare de conservare si se poate utiliza imediat.

Detalii 1500 RON

ID antichitate: 170276

Scaun rustic

Scaun rustic ,culoare albastra ,stare buna .Este o singura bucata

Detalii 180 RON

ID antichitate: 170185

Scaun -taburet stil Thonet

Scaun -taburet stil Thonet ,se prezinta in stare buna exact cum se vede in poze .

Detalii 50 RON

ID antichitate: 170075

Set 2 fotolii 17016

Set 2 fotolii in stil neo-baroc din lemn masiv, cu sculptura manuala si coloane in spirala, plasa trebuie inlocuita, perioada 1900. Dimensiuni: 112x57x57 cm Cod produs: 17016

Detalii 1580 RON

ID antichitate: 169732

Masa Louis Philippe 161237

Masa pentru salon in stil Louis Philippe, din lemn masiv de mahon, cu sculptura manuala, perioada 1890. Dimensiuni: 73x120x80 cm Cod produs: 161237

Detalii 1490 RON

ID antichitate: 169731

Masuta Philippo 161238

Masuta in stil Philippo, din lemn masiv, cu furnir de nuc, perioada 1950. Dimensiuni: 66x60 cm Cod produs: 161238

Detalii 410 RON

ID antichitate: 169726

..PROMOTIE!..Set de 2 superbe fotolii antice in stilul Rokoko cu o tapiserie deosebita,stare foarte

Set de 2 superbe fotolii antice in stilul Rokoko cu o tapiserie deosebita,stare foarte buna

Detalii 1350 RON

ID antichitate: 169704

PROMOTIE!SECRETER INTARSIAT

SERETER INTARSIAT CU USE RABATABILA SI SERTARE;L-82 CM

Detalii 350 EUR

ID antichitate: 169667

PROMOTIE! SUPERBA SUFRAGERIE VENETIANA ART NOUVEAU

SUFRAGERIE VENETIANA ART NOUVEAU UNICAT, PICTATA MANUAL CU MODEL RAFINAT FLORAL;COMPUSA DIN :VITRINA MARE CU DULAPIOR SUPERIOR CENTRAL CU USI CU PICTURA MARE + DOUA DULAPIOARE SUPERIOARE LATERALE CU GEAMURI IN FORME SPECIFICE ART NOUVEAU+DULAPIOARE SI SERTARE IN PARTEA INFERIOARA;SERVANTA CU OGLINDA MARE ,AVAND PARTEA INFERIOARA CU DULAPURI SI SERTARE IN COMPARTIMENTARE IDENTICA VITRINEI;MASA CU SASE SCAUNE DIN LEMN SPIRALAT;CELE DOUA SCAUNE CAP MASA SUNT STIL JILT,DECI AU COTIERE;

Detalii 2500 EUR

ID antichitate: 169595

Superb salon stil

superb salon stil,lemn sculptat,piele,masa imbracata pe lateral si blat cu piele,impact vizual

Detalii 2000 EUR

ID antichitate: 169576

Masuta cu piele 01596

Masuta rotunda din lemn masiv de fag cu blat din piele , h= 56 cm , l= 33cm . Stare foarte buna Puteti accesa si celelalte anunturi ale noastre ( peste 500). Multumim ! antiquescenter.ro

Detalii 190 RON

ID antichitate: 169561

Scaun ,stil-h 130 cm

scaun metal bronzuit cu elemente decor stil baroc,spatar inalt,inaltime 130 cm,sezut 45/33 cm -am doua bucati

Detalii 480 RON

ID antichitate: 169556

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic