Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Noptiere

ANTICA TAVA LEMN MASIV VERDE AURIE MARE 43-33CM FRANTA

TAVA DEOSEBITA,POARTA PATINA TIMPULUI,PIESA RARA! .MA BUCUR SA AJUNGA IN MANA UNUI OM CE STIE SA APRECIEZE FRUMOSUL SI VALOAREA!TRIMIT COLET IN TOATA TARA CU FAN COURIER SI POSTA ROMANA ,INFORMATII LA TEL 0723004703

Detalii 69 RON

ID antichitate: 88160

Masuta de salon din nuc masiv

Masuta de salon din nuc masiv, cu ornamente imbracate in foita de aur si blat din granit. Dateaza din anul 1950 si este de provenienta italiana. Masoara 95 cm lungime, 55 cm latime si 50 cm inaltime.

Detalii 990 RON

ID antichitate: 87132

Postament breton la Bucuresti

postament breton in stejar 180 /40 cm SE AFLA LA BUCURESTI 0734898505

Detalii 200 EUR

ID antichitate: 86558

Noptiere vintage in stil shabby chic

frumoase noptiere vintage din lemn masiv,foarte solide,din lemn masiv,picatte manual,pret 1000 ron fix.

Detalii 1000 RON

ID antichitate: 82240

Noptiera aurie

Superba noptiera din lemn masiv imbracat in foita de aur si tapa din mármol.Este de sfarsit de secolul XIX.

Detalii 800 EUR

ID antichitate: 82056

Comodina centrala 150611

Comodina centrala franceza cu intarsie si placa de marmura, perioada 1900. Dimensiuni: 74x34x26 cm Cod produs: 150611

Detalii 470 RON

ID antichitate: 77345

Coloane pictate

Pereche de coloane pictare manual si ornamentate cu foita de aur la baza,se pot folosi ca si noptiere fiind prevazute cu o usa.Dimensiuni h 900/diametru 300.

Detalii 450 EUR

ID antichitate: 75685

Set 2 noptiere 150571

Set 2 noptiere in stil neo-baroc din lemn masiv cu sculptura manuala, cu placa de marmura, perioada 1900. Dimensiuni: 125x50x42 cm Cod produs: 150571

Detalii 1400 RON

ID antichitate: 74471

Consola

consola lemn masiv cu blat din marmura , oglinda din cristal Vand mobila veche provenienta Italia cu o valoare incontestabila. Dispun de mai multe seturi living, canapele baroco, vitrine, credente, dormitor, mese cu scaune, etc. Mobila este din lemn masiv si intro stare buna. Pot aduce si la comanda mobila clasica veche cat si noua. Pentru mai multe detalii, poze si preturi contactatima pe mail sau tel. ATENTIE PRETUL . SE NEGOCEAZA PE FIECARE PRODUS IN PARTE

Detalii 390 RON

ID antichitate: 74016

CUIER cu tablete din ceramica! 110 CM...

CUIER cu tablite de ceramica, dimensiune 110 cm, in stare buna...

Detalii 500 RON

ID antichitate: 73650

Dulapior vechi cu sertare

organizator pentru lucruri de zi si noapte, pictat semnificativ, manual, in stare buna, deosebit. 5 sertare, h = 72 cm, 20/15 cm

Detalii 340 RON

ID antichitate: 73517

2 noptiere vechi din lemn masiv, albe

2 noptiere vechi din lemn masiv , albe, reconditionate. Sunt foarte frumoase si elegante si se afla in stare excelenta! Pretul este pe bucata!

Detalii VANDUT

ID antichitate: 73455

Bufet Asnaghi

Bufet Asnaghi

Detalii 3200 EUR

ID antichitate: 73181

Vitrina

Vitrina

Detalii 26000 EUR

ID antichitate: 73180

Noptiera

noptiera cu furnir de stejar si picioare din fag

Detalii 200 RON

ID antichitate: 71525

Noptiera cu geam

noptiera din stejar masiv cu geam pe blat

Detalii 200 RON

ID antichitate: 71521

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic