Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Noptiere

Noptiera centrala 160638

Noptiera centrala in stil Loui Philippe din lemn masiv, cu furnir de mahon si placa de marmura, perioada 1880. Dimensiuni: 95x47x47 cm Cod produs: 160638

Detalii 530 RON

ID antichitate: 137214

Consola victoriana

arata foarte bine !

Detalii 100 EUR

ID antichitate: 136630

Pat matrimonial anul 1800

Elegant pat din ani 1800 cu tablou incorporat in bronz masiv in relief cu scena creștina in stare foarte buna disponibil capătul si partea dela picioare .

Detalii 3500 RON

ID antichitate: 134954

Noptiere in stil baroc

2 noptiere de restaurat in stil baroc chippendale

Detalii 450 RON

ID antichitate: 131904

Piedestal 160426

Piedestal din lemn masiv, cu coloana in spirala, perioada 1900. Dimesiuni: 92x32 cm Cod produs: 160426

Detalii 450 RON

ID antichitate: 131404

Suport de raft din fier forjat

Bazat pe tradiție și valori, stil, inovație si atractivitate, fierul forjat poate sa capete o varietate a formelor foarte bogată, unicitatea fiind o calitate specifică acestui detaliu. Bine ați venit pentru a vizualiza această replică uimitoare a unei SUPORT DE RAFT DIN FIER FORJAT, fermecat de vechimea timpului, perfect pentru un cadru modern, foarte atractiv și îmbogateste vederea in orice zi .. ... mai multe modele noi si atractive ?... ... continuati să urmariti produsele noastre ...

Detalii 50 RON

ID antichitate: 129117

Piedestal neo-baroc 160395

Piedestal in stil neo-baroc din lemn masiv, cu coloana in spirala, perioada 1910. Dimensiuni: 110x35 cm Cod produs: 160395

Detalii 517 RON

ID antichitate: 127141

Noptiere cilindrice din nuc

Noptiere cilindrice din lemn cu furnir de nuc,manere de baga,de la inceputul sec.XX

Detalii 250 EUR

ID antichitate: 126161

Masuta LOUIS XV

Descriere : • lemn acaju, partial furniruit • picioare inalte galbate cu aplicatii si saboti de bronz • usita ȋncadrata ȋn filet de alama • interior cu 3 sertarase suprapuse • blat original de marmura ȋncastrat ȋn centura de alama

Detalii 1100 EUR

ID antichitate: 125383

Noptiera din lemn

Noptiera din lemn, stare buna, cu mici semne de uzura. Dimensiuni 69x39x39 cm.(488)

Detalii 155 RON

ID antichitate: 124167

NOPTIERA

NOPTIERA STIL Louis XV

Detalii 1400 RON

ID antichitate: 123020

NOPTIERA

OBIECT RECONDITIONAT DIN STEJAR CU BLAT DE MARMURA

Detalii 1350 RON

ID antichitate: 123008

Sufragerie din lemn trandafir

sufragerie cu lemn de trandafir formata din vitrina, doua servante si masa de mijloc cu 6 scaune

Detalii 16000 RON

ID antichitate: 121812

Toaleta Oglinda Cristal+Sifonier manere bronz

Vand toaleta cu oglinda de cristal ovala,manere din bronz la usi si sertare+sifonier aceelasi lot .Anul aproximativ 1860-1890.Pretul il faceti dvs,atata timp cat este unul corect! Accept schimburi cu aparataura electronica -masina mica,variante)

Detalii 3000 EUR

ID antichitate: 119734

noptiere baroc venetian-shabby chic

sunt cele din mijloc,una peste alta.Alte poze la cerere.Lemn pictat manual.

Detalii 1000 RON

ID antichitate: 119085

Noptiere shabby chic

frumoase noptiere vintage din lemn masiv,foarte solide,din lemn masiv,pictate manual

Detalii 900 RON

ID antichitate: 114923

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic