Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Paturi

Fotoliu baroc venezian

Elegant fotoliu baroc venetian, de provenienta italiana, realizat la inceputul sec.xx 1920 cca. Este construit manual din lemn de nuc sculptat si apoi vopsit verde antichizat imbogatit cu nervuri aurite din foita de aur. Tapiteria este in perfecta stare si este realizata din plus de bumbac maro ciocolata. Fotoliul este conservat perfect si se poate utiliza imediat.

Detalii 700 RON

ID antichitate: 170319

FRUMOS PAT METALIC PICTAT MANUAL

PAT METALIC PT O PERSOANA CU MEDALION PICTAT MANUALL PE TABLIA SUPERIOARA;TEMATICA FIORI FIAMMINGHI;L 200 CM;L-90 CM

Detalii 675 RON

ID antichitate: 169676

Pat de stejar, inobilat de patina timpului

paturile suntbine intretinute avand si un dulap din aceeasi garnitura

Detalii 600 RON

ID antichitate: 167221

Pat vechi din stejar

Frumos pat vechi din stejar,o excelenta piesa de mobilier care se afla in stare f buna!

Detalii 100 EUR

ID antichitate: 166184

Pat din lemn cu intarsii

Pat dublu (qeen size) din lemn lacuit cu intarsii din lemn de trandafir fabricat la Tarnaveni in jurul anilor 1980. Mobilierul este in stare excelenta. Gasiti setul complet aici: http://www.antic-shop.ro/antichitate/paturi/dormitor-din-lemn-cu-intarsii-pret-nou Patul este compus din cadru de pat (laterale, tablie cap si tablie picioare) si salteaua originala (pe arcuri). Pat dublu queen size LxlxH: 198 x 146 x 61 cm (H tablie de la picioarele patului) Se poate vedea oricand. Transportul este suportat de cumparator. Multumesc

Detalii 1599 RON

ID antichitate: 165012

Pat florentin, interbelic, cu tablie capitonata,

Pat florentin, interbelic, cu tablie capitonata, extrem de solid, lemn masiv esenta autentica de nuc, sculptura foarte cizelata, in foarte buna stare cu somiera recent refacuta, ca noua, pe arcuri si salteaua de lana aproape neutilizata. Dimensiuni pat L =200 cm, l=1,60.

Detalii 600 EUR

ID antichitate: 163273

Poneava

Poneava din zona Sicula de aprox 100 ani

Detalii 300 RON

ID antichitate: 160970

Poneava

Poneava din zona Sicula de aprox 100 ani

Detalii 300 RON

ID antichitate: 160968

Poneava din 1916

Poneava din zona Sicula de aprox 100 ani

Detalii 300 RON

ID antichitate: 160967

Poneava

Poneava din zona Sicula de aprox 100 ani

Detalii 300 RON

ID antichitate: 160964

Poneava

Poneava din zona Sicula de aprox 100 ani

Detalii 300 RON

ID antichitate: 160962

Masarita

Masarita din zona Sicula de aprox 100 ani

Detalii 250 RON

ID antichitate: 160961

Poneava din 1916

Poneava din zona Sicula de aprox 100 ani

Detalii 300 RON

ID antichitate: 160960

Cadru de pat, sau canapea, elementele decorative din stejar masiv, sculptura manuala

Vand cadru de pat, sau canapea, elementele decorative din stejar masiv, sculptura manuala, in rest lemn furniruit, baza din rasinos. Se prezinta in stare buna, recent reconditionat, finisaj schellack. Se preteaza pentru saltea fixa, sau rabatabila. L = 195 cm, l = 87 cm. Pret: 450 Lei, negociabil. Transport gratuit in Cluj.

Detalii 450 RON

ID antichitate: 160484

Mobila veche dormitor LENGYEL

SET MOBILA DORMITOR DEOSEBITA, LENGYEL PRODUSA LA ARAD IN JURUL ANULUI 1940. SETUL CONTINE :-PAT MATRIMONIAL CU SALTEA PE ARCURI -DULAP CU 3 USI -2 NOPTIERE - O COMODA CU OGLINDA DE CRISTAL -

Detalii 1300 EUR

ID antichitate: 158150

Pat noptiere louis xv Franta

Pat louis xv in nuc masiv 200cm/140cm plus doua noptiere cu marmura, saltea si somier in buna stare fabricate in Franta.Dulap in acelasi stil existent. Livrare posibila.

Detalii 600 EUR

ID antichitate: 157607

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic