Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Candele Lampi

Candelabru vechi 01549

Candelabru din 1920 , din bronz masiv , cu 5 brate , becuri cu fasung mic , stare perfecta , l=30 cm ,H= 70cm . Puteti accesa si celelalte anunturi ale noastre ( peste 500). Multumim ! antiquescenter.ro

Detalii 780 RON

ID antichitate: 167930

Candelabru 6 globuri 01548

Candelabru baroc , din bronz masiv , cca 10 kg , cu 6 brate, globuri di sticla colorata , becuri cu fasung mare , stare perfecta , l=70 cm ,H= 90cm . Puteti accesa si celelalte anunturi ale noastre ( peste 500). Multumim ! antiquescenter.ro

Detalii 1200 RON

ID antichitate: 167929

Set 2 aplice bronz 01547

Set 2 aplice din bronz masiv , functionale , becuri cu fasung mic , h= 30cm L= 30cm Puteti accesa si celelale anunturi ale noastre ( peste 500). Multumim ! antiquescenter.ro

Detalii 450 RON

ID antichitate: 167928

Set aplice baroc 01546

Set 2 aplice din bronz masiv , functionale , becuri cu fasung mic , h= 26cm L= 22cm Puteti accesa si celelalte anunturi ale noastre ( peste 500). Multumim ! antiquescenter.ro

Detalii 420 RON

ID antichitate: 167927

Lampa laborator

suport lemn si metal. 220 V. 100 w. reglabila. solida. stabila. anii 50. restaurata partial. livrarea prin posta sau curier personal in bucuresti.mai multe poze prin e mail

Detalii 250 RON

ID antichitate: 167920

Lampa suport stil,alama-128 cm

lampa--suport stil din alama masiva cu 5 becuri,corp din alama spiralat,trei picioare,inaltime 128 cm,lungime 62 cm

Detalii 880 RON

ID antichitate: 167896

Lampa alama inalta

Lampa foarte frumoasa. Picior metal si onix ,abajur textil culoare roz. Inaltime 78 cm.

Detalii 320 RON

ID antichitate: 167639

Cele trei gratii,alama,onix-85 cm

deosebita lampa din alama si onix( Cele trei gratii),statueta foarte expresiva,suportul cu model in relief,onixul in stare perfecta,inaltime 85 cm

Detalii 850 RON

ID antichitate: 167631

Lampa artizanala

din lemn, functionala pe baterie cu intrerupator, in stare buna, de colectie, an 1974. h = 15 cm

Detalii 80 RON

ID antichitate: 167624

Lampa cu oglinda 3

cu rezervor din sticla verde turnata, model cu solzi pentru marirea rezistentei. suportul din tabla a oglinzii este ambutisat cu soare cu 3 stele si "trade mark" made in hungary. nu are sticla si festila. h = 28 cm, diam sticla = 3,5 cm

Detalii 60 RON

ID antichitate: 167623

Veioza portelan picior argintat URSS

O veioza epoca de aur de proveniena URSS din portelan pictat cu foita de aur coloidal, piciorul si suportul unde vine atasat abajurul sunt din metal placate cu argint in unele locuri se observa cum s-a exfoliat, in rest este in stare de functionare, intrerupatorul fiind inclus la baza talpii avand urmatoarele dimensiuni:H= 42cm cu tot cu abajur, deschidere abajur baza=29cm iar suprafata=17.7cm. Un produs vintange pastrat in conditi decente cu o vechime aproximativ 45 ani.Abajurul este din matase.

Detalii 100 RON

ID antichitate: 167621

Lampadar superb francez in stilul Empire cu un abajur deosebit si elemente din bronz,stare foarte bu

Lampadar superb francez in stilul Empire cu un abajur deosebit si elemente din bronz,stare foarte buna,55 cm h

Detalii 550 RON

ID antichitate: 167563

Abajururi vechi pentru lampi, aplice, veioze. Material probabil piele de animal. Stare generala buna

Abajururi vechi pentru lampi, aplice, veioze. Material probabil piele de animal. Stare generala buna in patina timpului. Inaltime 12 cm, diametrul mare 10 cm, diametrul mic 7 cm. ATENTIE: RUGAM CITITI VA ROG INTREGUL ENUNT. TRANSPORT Posta Romana 15 lei. Curierat rapid intre 30 lei pentru localitati cu sediul local de distributie, pentru alte destinatii se percepe diferenta de cost in functie de kilometraj. Transportul il voi plati inainte ca sa nu se perceapa cost mai mare, cumparatorul platind costul plus transportul ramburs. Lasati va rog pentru trimiterea comenzii adresa completa, telefon si mail. Livrare rapida, ambalare adecvata. Nu se fac schimburi la absolut nici un obiect. Rugam nu comandati si nu apelati daca nu santeti sigur de achizitie. Persoanele serioase vor fi servite cu profesionalism si toata seriozitatea. Persoanele neserioase sant rugate sa se abtina de la orice fel de comentariu. Multumesc pt. intelegere.

Detalii 120 RON

ID antichitate: 167529

Candelabru din fier forjat

Candelabru de mari dimensiuni din fier forjat si vitralii realizate in tehnica traditionala. La baza superioara, de prindere in tavan, are un diametru de 2 m, iar lungimea totala a candelabrului este de 4.2 m. Candelabrul are si instalatia electrica pregatita.

Detalii 15500 EUR

ID antichitate: 167425

Set veioze, sticla mata, functionale

Set veioze din sticla mata, asimetric colorate cu portocaliu, functionale, ce sugereaza un cockteil, cu o felie de portocala din plastic si un pai din sticla. Fasung mic. Inaltime = 25 cm; diametrul = 10,5 cm; lungime cablu = 182 cm; diamteru portocala = 8 cm, inaltime pai din sticla = 26 cm

Detalii 80 RON

ID antichitate: 167366

Lampa eleganta 70 cm

lampa eleganta din alama,picior cu basorelief(pauni),abajur textil borduri cu fir aur,inaltime 70 cm

Detalii 480 RON

ID antichitate: 167314

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic