Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Carafa

Vechi ceainic chinezesc din cupru

Manufactura realizata manual prin turnare si cizelare. Circumferinta vasului este decorata cu simboluri specifice chinezesti, in altorelief pronuntat. Excelenta stare de conservare. Periodizare - mijlocul secolului XX (aproximativ anii 1940-1960, evaluare realizata luadu-se in considerare patina, tematica, tehnicile de realizare si provenienta obiectului). Dimensiuni: inaltime 8,5 cm, diametrul maxim 8,2 cm, latime maxima 12 cm.

Detalii 390 RON

ID antichitate: 159450

RAR ! Vechi ceainic chinezesc cu toarta, manufactura din cupru

RAR ! Vechi ceainic chinezesc cu toarta, manufactura din cupru, realizata manual prin turnare si cizelare. Circumferinta vasului este decorata cu simboluri specifice chinezesti/budiste, in altorelief pronuntat. Excelenta stare de conservare. Periodizare - inceputul secolului XX (aproximativ anii 1900-1930). (evaluare realizata luadu-se in considerare patina, tematica, tehnicile de realizare si provenienta obiectului). Dimensiuni: inaltime 9,8 cm, inaltimea cu toarta ridicata 13 cm, diametrul maxim 10,5 cm, latime maxima 11,5 cm.

Detalii 650 RON

ID antichitate: 159433

Carafa cupru cu insertii argintate

Se vinde o carafa veche din cupru cu insertii din argint cu marcaj de bijutier, Grecia-Serbia. Piesa impresionanta.

Detalii 120 RON

ID antichitate: 159047

Vechie carafa

Veche carafa pictata manual. Model deosebit. Dimensiuni 17 x 17 cm.

Detalii 20 RON

ID antichitate: 158359

Vechi bol, vas din cupru argintat gravata cu motive arabesti

Vechi bol, vas cu capac, din cupru argintat, gravat manual cu motive arabesti. Periodizare - cca 1950-1960 (periodizare realizata cu repere de stil, material, tehnica de manufacturare, patina naturala originala). Este un ansamblu foarmat din trei piese foarte frumose, minutios lucrate, ce poarta patina naturala (nu au fost curatate). Poate oricand constitui un cadou original, inedit si apreciat. Inaltime totala 22,5 cm, diametrul bazei 10 cm, diametrul maxim 16,5 cm.

Detalii 370 RON

ID antichitate: 157739

Halbe in miniatura

Frumoase halbe in miniatura, fara ciobituri. H=11cm, h=5cm. La achizitionarea mai multor produse se face reducere. Transportul este la cumparator.

Detalii 75 RON

ID antichitate: 157424

Carafa din bronz cu ghinde

la capac, perete masiv din bronz de buna calitate, confectionat manual si decorata cu ghinda, considerată ca o emblemă a tinereţii şi vigorii, ghinda este un simbol al norocului, dar şi o reprezentare a evoluţiei spirituale. h = 15 cm, diam.baza = 8 cm

Detalii 85 RON

ID antichitate: 157337

Carafa din bronz veche

O superba carafa din bronz de la inceputul secolului XIX perioada aniilor 1910-1920, nu prezinta defecte.Are urmatoarele dimensiuni:H=12cm ; latimea gura=5,5cm.

Detalii 70 RON

ID antichitate: 157224

Dozator whisky

Dozator functional de bauturi ideal pt crame,resturante,baruri; h 40 cm;pretul nu include transportul

Detalii 250 RON

ID antichitate: 157139

Impresionant ceainic arabesc Raslan Dallah din cupru, dimensiuni mari

Ceainic arabesc Raslan Dallah din cupru, dimensiuni mari. Excelenta stare de conservare. Periodizare - sfarsitul sec. XIX (aprox. 1880-1900), provenienta Arabia Saudita. Dimensiuni: inaltime 46 cm, latime intre extremitati 46 cm, diametru max 20 cm, greutate 3,2 kg.

Detalii 540 RON

ID antichitate: 157089

Plosca

plosca lemn sculptat, vechime peste 50 ani

Detalii 250 RON

ID antichitate: 156865

Căniță veche din cupru

vand căniță veche din cupru masiv sau la schimb cu o carte veche

Detalii 75 RON

ID antichitate: 156862

Halba de bere din portelan, provenienta Japonia, datare in jurul anilor 1950

Halba traditionala de bere din portelan, provenienta Japonia, datare in jurul anilor 1950, in stil german, foarte frumos decorata cu motive in relief, in stare excelenta. Dimensiuni: 12 cm inaltime, 8 cm diametru baza. Transportul: in Brasov predare personala, in tara contra cost prin posta romana sau curier.

Detalii 40 RON

ID antichitate: 156408

Carafa din semicristal si guler argintat 30 cm

Carafa din semicristal fazetat in forma de romburii si guler din metal argintat .Are inaltimea de 30 cm si este prevazuta cu dop

Detalii 150 RON

ID antichitate: 155868

Carafa deosebita in forma de rata 23 cm

Carafa din sticla cu guler , maner si talpa din metal argintat .Are inaltimea de 23 cm si este prevazuta cu capac.La coada are o fisura in interior nu este pana afara si nu curge lichidul

Detalii 150 RON

ID antichitate: 155867

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic