Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Covoare

Superb covor persan din lana lucrat manual,stare exceptionala,130 cm cu 120

Superb covor persan din lana lucrat manual,stare exceptionala,130 cm cu 120

Detalii 470 RON

ID antichitate: 180929

Covoare populare

Macate lana in diverse modele si culori, tesute la razboi . Macatele fac parte din tezaurul aflat in lada de zestre a bunicii ,au peste 50 ani si sunt bine pastrate fiind nefolosite.Au 150cm/230cm.

Detalii 1000 RON

ID antichitate: 180396

Tapiserie manuala Franta

Tapiserie manuala Franta, Le portique de Junon, dimensiuni 125cm/90cm, livrare gratuita.

Detalii 120 EUR

ID antichitate: 180289

Tapiserie manuala Le galant berger Paris

Tapiserie manuala facuta la Paris, dupa o pictura de François. Boucher, certificat de autenticitate, dimensiuni 180cm/120cm. Livrare gratuita.

Detalii 300 EUR

ID antichitate: 180286

Covor persan autentic, manual, lana, stare exceptionala, 230x150cm

PRET FIX, de 135 eur/mp (pretul normal la care puteti gasi asa ceva e de cca 240 eur/mp). Prefer ridicare personala din Bucuresti sector 1, dar pot trimite si in tara cu plata in avans. Vand covor pretios, foarte frumos, lucrat manual de un trib nomad din vechea Persie in jurul anilor '70. Conditie: extraordinara pentru varsta lui - ca si cum a stat pe un perete si nu s-a calcat pe el vreodata Dimensiuni: 230 x 150 cm Lucrat manual din lana pe urzeala de bumbac, cca 250.000 noduri / mp !! Stilul: Hamadan Covoarele Hamadan sunt recunoscute pentru densitatea mare de noduri, longevitatea lor si calitatea lanii vopsite natural.

Detalii 470 EUR

ID antichitate: 180215

Covor persan autentic, manual, vechi cca 70 ani

PRET FIX, de 100 eur/mp (pretul normal la care puteti gasi asa ceva e de cca 200 eur/mp). Prefer ridicare personala din Bucuresti sector 1, dar pot trimite si in tara cu plata in avans. Vand covor pretios, foarte frumos, lucrat manual de un trib nomad din vechea Persie cam la jumatatea sec. XX. Conditie: - foarte buna pentru varsta lui, fara rupturi sau gauri de molii - curatat si imbalsamat profesional la cea mai scumpa curatatorie din Bucuresti - urme firesti de uzura (se vad in poze niste zone ceva mai decolorate) Dimensiuni: 210 x 160 cm (deci mic) Lucrat manual din lana pe urzeala de bumbac, cca 200.000 noduri / mp Stilul: Lilehan Saruk Covoarele Lilehan sunt recunoscute pentru longevitatea lor si stralucirea lanii vopsite natural.

Detalii 340 EUR

ID antichitate: 180206

Covoare

Covoare

Detalii 300 RON

ID antichitate: 180116

Covor manual lana-matase

Covor manual din lana sau poate chiar matase Dimensiuni: 65*95 cm Stare: nou (nefolosit)

Detalii 300 RON

ID antichitate: 179823

Tapisserie Aubusson

Rara tapiserie Aubusson cu dimensiuni exceptionale, inaltime 277cm, lungime 357cm. Livrare posibila

Detalii 700 EUR

ID antichitate: 179222

Popular Covor Patrat din lanica Grena

Popular Covor Patrat din lanica Grena Din doua bucati cusute intre ele bucati late cat razboiul de tesut

Detalii 320 RON

ID antichitate: 178902

Popular Peretar sau Covor Trandafiri

Popular Peretar sau Covor Trandafiri pe fond gri 1,88/75 cm

Detalii 240 RON

ID antichitate: 178901

Tesatura decorativa populara veche , model chilim, din lana

Peretar ( decor de perete ) din zona Sibiu . Tesatura manuala din lana de oaie toarsa cu motive florale viu colorate , specifica zonei . Nu a fost folosita , starea ei de conservare este foarte buna desi are vechimea de peste 70 ani . Dimensiunile ei sunt : 195 x 77 cm . Ambele fete sunt identice , model chilim . Transportul costa 16 lei oriunde in tara .

Detalii 251 RON

ID antichitate: 178256

Covor in stil oltenesc cusut manual din lana

Superb covor în stil oltenesc lucrat manual din lână, pret negociabil

Detalii 1500 RON

ID antichitate: 177442

Carpeta CINA CEA DE TAINA pt colectie

Carpeta CINA CEA DE TAINA pt colectie 180/120 cm lipsa putini ciucuri la un colt

Detalii 180 RON

ID antichitate: 176703

Covor oriental autentificat , lucrat manual.

Covor oriental lucrat manual , din lana . Peste 200000 de noduri , suprafata este de 150 x 78 cm . Grosimea de aprox . 1 cm . Culori si model deosebit . Autentificarea apare pe eticheta . Desi este mai vechi , starea este foarte buna . Amanunte in imagini . Transportul costa 25 lei , orinde in tara .

Detalii 150 EUR

ID antichitate: 175257

Covor taranesc

Covor tesut la razboi ,traditional ,din zona maramuresului. Lungime 2,20m , latime 1m.

Detalii 800 RON

ID antichitate: 174004

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic