Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Oglinzi

SET OGLINDA + 2 CONSOLE H=80 CM

DE EXCEPTIE OGLINDA +2 CONSOLE DIN CEL MAI FIN PORTELAN LUCRAT MANUAL DETALIU CU DETALIU.PICTURA ESTE MANUALA.OGLINDA ESTE DE CRISTAL BIZOTATA.STARE EXCEPTIONALA.PROVENIENTA FRANTA.DIMENSIUNI CONSOLA:H=20 CM,L=20 CM.DIMENSIUNI OGLINDA:H=80 CM,L=55 CM.

Detalii 4500 RON

ID antichitate: 175282

OGLINDA ANTICA NR 2 H=175 CM

IMPOZANTA OGLINDA DE CRISTAL CU RAMA ACOPERITA IN FOITA DE AUR.DECORATIUNILE MULTIPLE DAU UN AER DE ELEGANTA MAXIMA.STARE EXCEPTIONALA.PROVENIENTA FRANTA.DIMENSIUNI:H=175 CM,L=60 CM.

Detalii 1600 RON

ID antichitate: 175281

OGLINDA ANTICA NR 1 H=180 CM

IMPOZANTA OGLINDA DE CRISTAL AVAND RAMA DECORATA CU ELEMENTE AURII LUCRATE IN CEL MAI MIC DETALIU.STARE EXCEPTIONALA.PROVENIENTA FRANTA.DIMENSIUNI:H=180 CM,L=60 CM.

Detalii 1600 RON

ID antichitate: 175279

OGLINDA CU MARMURA H=115

IMPOZANTA OGLINDA DE CRISTAL CU RAMA IMBRACATA IN FOITA DE AUR.ESTE DECORATA CU O PLACA DE MARMURA REPREZENTAND O FAMILIE FERICITA.STARE EXCEPTIONALA.DIMENSIUNI:H=115 CM,L=50 CM.

Detalii 1200 RON

ID antichitate: 175277

OGLINDA AURIE H=50 CM

FRUMOASA OGLINDA DE CRISTAL CU RAMA IMBRACATA IN FOITA DE AUR.DECORATIUNILE LUCRATE IN MICI DETALII INFRUMUSETEAZA OGLINDA.STARE EXCEPTIONALA.DIMENSIUNI:H=50 CM,L=35 CM.

Detalii 300 RON

ID antichitate: 175275

OGLINDA ROCOCO ALB CU AURIU H=60 CM

SUPERBA OGLINDA DIN CRISTAL CU RAMA IMBRACATA IN FOITA DE AUR.OGLINDA ESTE BORDATA CU UN PASPARTU DE CULOARE ALBA.STARE EXCEPTIONALA.DIMENSIUNI:H=60 CM,L=30 CM.

Detalii 450 RON

ID antichitate: 175273

OGLINDA ROCOCO AURIE H=55 CM

RAFINATA OGLINDA DE CRISTAL CU RAMA IMBRACATA IN FOITA DE AUR.OGLINDA ARE O RAMA DUBLA CE DA UN FARMEC APARTE OGLINZII.STARE EXCEPTIONALA.DIMENSIUNI:H=55 CM,L=34 CM.

Detalii 450 RON

ID antichitate: 175272

OGLINDA ARGINTIE H=48 CM

FRUMOASA OGLINDA DIN CRISTAL CU RAMA ARGINTIE.RAMA ESTE FRUMOS DECORATA CU TRANDAFIRI.STARE EXCEPTIONALA.DIMENSIUNI:H=48 CM.

Detalii 250 RON

ID antichitate: 175270

Oglinda din anul 1920

Oglinda de provenienta italiana, cu rama traforata din lemn sculptat si acoperit cu foita de aur. Dateaza de la inceputul sec XX ,anul 1920 cca. Masoara 62 x 36 cm.

Detalii 600 RON

ID antichitate: 174935

Oglinda poseta 1 ionantice

_ inox , deschidere buton , diametru 7 cm.

Detalii 50 RON

ID antichitate: 174848

OGLINDA RAMA INTARSIATA

OGLINDA IN RAMA INTARSIATA ;H103 CM;L-103 CM

Detalii 450 RON

ID antichitate: 174682

Oglinda baroc argintie din lemn

oglinda baroc argintie din lemn 0,70 , 1,10

Detalii 220 EUR

ID antichitate: 174462

Oglinda venetiana

Oglinda din cristal pe suport de lemn, in stare foarte buna. Ii lipseste un element decorativ dintr-un colt. Dimensiuni L 156 x l 93 cm.

Detalii 390 RON

ID antichitate: 173974

Oglinda rama aurie

Oglinda de perete dreptunghiulara cu rama aurie.Dimensiuni mari.

Detalii 750 RON

ID antichitate: 173823

Oglinda cristal argintata

oglinda din cristal cu rama din lemn argintata

Detalii 130 EUR

ID antichitate: 173587

Oglinda veche din cristal cu rama lemn (Mobila- Stil Art Nouveau)

Oglinda foarte veche din cristal, cu rama din lemn, stil Art Nouveau, reconditionata (patina cupru oxidat). Dimensiuni: Lungime = 103 cm, Latime = 68 cm. Se poate asigura transport in Bucuresti si Ilfov contra cost.

Detalii 750 RON

ID antichitate: 173316

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic