Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Oglinzi

Oglinda BAROC

oglinda BAROC,din cristal,spectaculos lucrata,perioada 1868.dim.h-54cm,l-37cm

Detalii 500 RON

ID antichitate: 161290

Oglinda cu consola 01503

Oglinda cu consola din lemn aurita , stare foarte buna , fabricata in Belgia Dimensiuni oglinda H= 58cm l= 38cm Dimensiuni consola H= 22cm , l= 38cm , adancime 13 cm Puteti accesa si celelalte anunturi ale noastre ( peste 500). Multumim ! antiquescenter.ro

Detalii 650 RON

ID antichitate: 161188

Oglinda 1 de vanzare URGENT

Oglinda, foarte veche dar bine intretinuta, de vanzare URGENT, astept oferte de pret, se afla langa parcul Cismigiu, transportul nu este asigurat, lungime 112 cm, latime 73 cm.

Detalii 240 RON

ID antichitate: 160866

Rama veche stil Baroc florentin Italian in alama bronzuita. Perioada dupa 1900.

Rama veche stil Baroc florentin Italian in alama bronzuita. Perioada dupa 1900. Stare buna in patina timpului. Dimensiuni totale:30/22 cm, interior 15/11 cm, greutate 1.5 kg. TRANSPORT Posta Romana 20 lei sau FanCourier 30 lei.

Detalii 250 RON

ID antichitate: 160425

Frumoasa oglinda mare din lemn cu design deosebit.

Frumoasa oglinda mare din lemn cu design deosebit. Inaltime cca 1M, latime 74 cm, in stare buna in patina timpului, oglinda stare buna. TRANSPORT FanCourier 50 lei.

Detalii 500 RON

ID antichitate: 160371

Oglinda dreptunghiulara 2

Oglinda cu rama aurie ,in stare foarte buna ,dimensiune 50*60 cm.

Detalii 320 RON

ID antichitate: 160135

CONSOLA VENETIANA SILIK

CONSOLA CU OGLINDA VENETIANA SICIK;H-130 CM

Detalii 1300 EUR

ID antichitate: 160078

Oglinda rama lemn sculptata 65-55 cm

oglinda veche in rama lemn sculptata,culoare nuc,dimensiuni 65/55 cm

Detalii 280 RON

ID antichitate: 159997

Oglinda rama aurie lemn

Oglinda stil ,foarte frumoasa , rama aurie din lemn ,oglinda fatetata,in stare perfecta.Dimensiune 90*65 cm.

Detalii 580 RON

ID antichitate: 159255

Oglinda rama aurie romburi

Oglinda foarte frumoasa fatetata ,rama aurie cu romburi .Dimensiune 108*75 cm.

Detalii 540 RON

ID antichitate: 158779

Oglinda rama lemn masiv ieftina

Dimensiuni 110 cm cu 70 cm in stare perfecta din lemn masiv oglinda posibil sa fie de cristal ,dar nu sunt foarte sigur

Detalii 200 RON

ID antichitate: 158772

Oglinda ovala pe suport

Oglinda budoar "Louis Filip" ovala ,pe suport de lemn cu sertar.Usoare uzuri datorate vechimii. .Dimensiune 50*40*145 cm. Produsul poate fi reconditionat la cerere in orice alta nuanta.

Detalii 780 RON

ID antichitate: 158769

OGLINDA LUDOVIC IN FOITA AUR DE LA 1880

OGLINDA ANTICA 1880,MODEL LUDOVIC IN FOITA AUR; OGLINDA PROPRIU-ZISA POARTA PATINA TIMPULUI;RAMA IN STARE FOARTE BUNA.H-122 CM;l-64 CM

Detalii 1100 RON

ID antichitate: 158674

Oglinda de dama tip plic, pentru poseta

Interesanta oglinda de dama tip plic pentru poseta. Oglinda foarte practica. Se afla intr-o stare foarte bune, fara defecte. Obiect necuratat, pentru pastrarea patinei. Dimensiuni: lungime (in pozitie pliata), 8,5 cm, latime (in pozitie pliata) 6 cm; lungime 19,5 cm (in pozitie depliata).

Detalii 190 RON

ID antichitate: 158662

OGLINDA STIL IMPERO

OGLINDA STIL IMPERO DIN LEMN SCULPTAT,LACUIT;H-107 CM;l-67 CM

Detalii 200 EUR

ID antichitate: 158626

REZERVAT!OGLINDA OVALA FOITA AUR

FRUMOASA OGLINDA OVALA LEMN SCULPTAT IN FOITA AUR;H-82 CM;l-62 CM

Detalii 720 RON

ID antichitate: 158514

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic