Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Ceasuri

Ceas de masa Precizia Arad, mecanic,perfect functional anii 1930-1940

Ceas de masa vechi, Precizia, Arad, din anii 1930- 1940, perfect functional. Functioneaza si secundarul si soneria si oprirea soneriei.Are toate anexele lui. Perfect original; Se adauga transportul prin Posta Romana 12 lei.

Detalii 120 RON

ID antichitate: 194974

Ceas DOXA de buzunar, functional, inc. sec.XX

Carcasa din argentan cu seria 2112255 si de diametru 51,5mm, revizie 2017,geam sticla original si fara nici o zgarietura, mecanism FHF 19 (open face), diametru mecanism 42,3mm, inaltime mecanism 5,1mm, rezerva 39h, email sarit si chituit la cifra 4 si 10. Ceasul se prezinta in conditii foarte bune de aspect, componenta si functionare. Istoria firmei Doxa, înfiinţată în 1889, în Elveţia, de către Georges Ducommun, se intersectează şi cu istoria personală a prinţului român George Valentin Bibescu, mare amator de aventuri. Astfel, în 1902, prinţul Bibescu parcurge cu maşina sa (un model Buick) distanţa Geneva-Bucureşti în doar 73 de ore şi 45 de minute, iar timpul-record e cronometrat cu un ceas de buzunar Doxa, dăruit de Ducommun. Fondatorul Doxa, Georges Ducommun, s-a născut în 1868, în localitatea elveţiană Le Locle, într-o familie cu 13 copii. La 12 ani, Ducommun devine ucenic într-o unitate specializată în inserarea mecanismelor de ceas, iar la 20 de ani pune pe picioare o afacere dedicată reparării ceasurilor;o afacere pe care o susţine însă cu greutate, de vreme ce tânărul întreprinzător e nevoit să parcurgă zilnic pe jos 10 kilometri până la Chaux-de-Fonds, pentru a livra produsele personal. Un an mai târziu, în 1889, la Neuchatel, Ducommun înfiinţează viitoarea firmă Doxa, pe-atunci „Georges Ducommun Fabrique Doxa”. Iar în 1906, firma primeşte deja o medalie de aur la Expoziţia Internaţională de la Milano. Sunt vremuri bune pentru afaceristul elveţian, care iniţiază legături cu personalităţi din lumea întreagă; printre aceastea, şi cu aventurosul prinţ român George Valentin Bibescu. „DOXA” provine din greaca veche și înseamnă „credință” sau „opinie” (cuvântul “ortodox” este format din „orthos” – cale dreapta si „doxos” – credinta). Predare personala sau catre delegat, numai in Bucuresti.

Detalii 600 RON

ID antichitate: 194968

Ceas de perete cu pendula

Vand ceas de perete cu pendul mecanism mecanic, fabricat prin anii 20- 30 in cutie lemn deosebita, sticla fazetata, cheita originala, Bate pe trei bare de rozonanta la fix si jumatate, la fix de cate ori indica ora iar la jumatate o data. Nu necesita curatare, ungere. Fiind un obiect vintage, prezinta urme fine pe carcasa ceasului, datorate trecerii vremii si depozitarii, a fost lasat in starea initiala, incercand sa se lase patina originala. Dimensiuni: inaltime 78 cm, lungime 17 cm, latime 36 cm.

Detalii 660 RON

ID antichitate: 194828

Ceas de perete cu pendula Urgos

Vand ceas de perete cu pendul mecanism mecanic stantat Urgos(fabricat in anul 1923), in cutie lemn deosebita, sticla fazetata, cheita originala, Bate pe o spirala la fix si jumatate, la fix de cate ori indica ora iar la jumatate o data. Nu necesita curatare, ungere. Fiind un obiect vintage, prezinta urme fine pe carcasa ceasului, datorate trecerii vremii si depozitarii, a fost lasat in starea initiala, incercand sa se lase patina originala. Dimensiuni: inaltime 78 cm, lungime 17 cm, latime 34 cm.

Detalii 640 RON

ID antichitate: 194826

Pendula veche Hamburg 1920

Vand ceas de perete cu pendul marca HAU-HAC, (Hamburg-Amerikanische Uhrenfabrik), marca inregistrata cu acest logo din 1892. Din anul 1926 a inceput sa colaboreze cu Junghans iar din 1930 a fost preluata de catre aceasta. Are stantat faimoasele săgeți încrucișate care au devenit marca lor în 1892 , cutie lemn deosebita, cheita. Functioneaza perfect, mecanism stantat, sunet melodios si foarte profund pe o bara de rezonanta, bate la fix si jumatate, cutie lemn deosebita, cheita. NU necesita curatare, ungere, reglare!!. Prezinta semne pe carcasa, datorate trecerii vremii si depozitarii, a fost lasat in starea initiala, incercand sa se lase patina originala.

Detalii 630 RON

ID antichitate: 194825

Ceas-chronograph barbatesc VEGANS afisaj digital si analog, functional

Păstrat în condiții excelente de aspect, componență și funcționare, un elegant diver ce îmbină casual-ul cu linia sport a brandului VEGANS. Geam mineral, bezel fix, afisaj analog și digital alimentate de două baterii distincte, patru butoane de setare funcții și coronița de setare afișaj analog funcționale, curea piele naturala dublă (cu manșon) nouă. Dimensiuni carcasă fără coroniță 42,5/41mm, diametru cadran 32mm, lățime maximă curea 36mm, grosime ceas 14,5mm. Indicatoare orare fosforescente, cadran luminat pe timp de noapte. Ceasul este purtat ocazional, nu prezintă semne de uzura. DE RETINUT : LIVRARE DOAR CU POSTA ROMANA !!! Nu expediez prin curierat rapid. Pretul de adjudecare nu include taxele de transport. Acestea vor fi suportate de catre cumparator, taxele de expeditie fiind calculate de Posta Romana.

Detalii 80 RON

ID antichitate: 194599

Ceas de perete cu pendula Friedrich Mauthe Schwenningen

Vand ceas de perete cu pendul mecanism mecanic stantat Friedrich Mauthe Schwenningen FMS(fabricat in anii 20), in cutie lemn deosebita, coroana bogata in detalii, sticla fazetata, cheita originala, Bate pe o spirala la fix si jumatate, la fix de cate ori indica ora iar la jumatate o data. Nu necesita curatare, ungere. Fiind un obiect vintage, prezinta urme fine pe carcasa ceasului, datorate trecerii vremii si depozitarii, a fost lasat in starea initiala, incercand sa se lase patina originala. Dimensiuni: inaltime 140 cm, Istoric : Ceas de perete Mauthe Friedrich Mauthe(1822 - 1884) a fondat Uhrenfabrik (Fabrica de ceasuri) în 1860 în Schwenningen, Germania. Compania a început ca un furnizor general, pentru ceasornicari instrumente și echipamente, dar în cele din urmă a început fabricarea de ceasuri finite de 1876, când fiii, Christian și Iacov a intrat în afaceri. Până în 1900, Mauthe angajat 1.000 de muncitori, și prin 1930, 2.000 de muncitori a produs 45.000 de ceasuri pe săptămână. Compania în cele din urmă a declarat faliment și a închis în 1976. Mai multe mărci diferite au fost folosite de către Mauthe, inclusiv litera M într-un diamant suprapusă peste un patrat, o pasăre stilizata care deține un cerc cu litere FMS, și cuvântul Mauthe în script.

Detalii 2800 RON

ID antichitate: 194554

Ceas de buzunar, Argint 800 Zenith, anii 1900

Ceas de buzunar, Argint 800 Zenith, anii 1900, functional, elvetian, stare impecabila ..mecanism original.

Detalii 199 EUR

ID antichitate: 194540

Garnitura Ceas cu 2 sfesnice din bronz masiv si marmura

Garnitura de semineu compuse din Ceas si 2 sfesnice cu 5 brate confectionate din bronz masiv pe placa din marmura. Mecanismul ceasului este mecanic si in stare perfecta de functionare .Inaltime ceas 45 cm latime 36 cm .Inaltime sfesnice 42 cm latime 33 cm

Detalii 2500 RON

ID antichitate: 194511

Caseta Suport Pt Ceas De Buzunar Deosebit

Caseta- Suport pt ceas de buzunar-deosebit ideal pt a pastra un ceas de colectie mai special L-9,5 cm,l-10 cm,H-9 cm ceasul nu se vinde

Detalii 120 RON

ID antichitate: 194495

Ceas de semineu Junghans

Vand frumos ceas de semineu, mecanism mecanic Junghans, made in Germany, fabricat prin anii 1890 – 1900, geam fazetat, ornamente din bronz, cheita, cu patina frumoasa, functional, inaltime 45 cm

Detalii 850 RON

ID antichitate: 194459

Ceasuri de birou Aradora 4 rubine

Vand doua ceasuri de birou - masa, fabricate prin anii 60 – 70 in Romania, marca Aradora 4 rubine, functionale. cu sonerie si secundar, un classic in viata, trezeste tot cartierul. 60 lei buc.

Detalii 60 RON

ID antichitate: 194458

Ceas de birou Emes

Vand frumos ceas de birou – masa, electromecanic, fabricat prin anii 60 – 70 in Germania, inaltime 14 cm, functional.

Detalii 99 RON

ID antichitate: 194457

Ceas șemineu cu sfeșnice

Superb ceas de șemineu cu două sfeșnice. Funcțional, cheie. Tabloul din fundal 1000 de lei.

Detalii 1400 RON

ID antichitate: 194273

Ceas Record Geneve

Ceas elvetian superb, Record Geneve, mecanic, chatoane din aur pe mecanism. Prestigioasa firmă Record Geneve a fost cumpărată de Longines în 1961 și calibrele și brevetele sale au fost produse sub marcajul Longines. La casele de licitații, ceasurile Record Geneve sunt evaluate la nivelul celor de la Rolex, Tudor, Omega.

Detalii 1000 RON

ID antichitate: 194271

Ceas GUCCI Charms

Ceas Gucci Charms din otel inoxidabil cu diamant incrustat in cadran. Mecanism Quartz Swiss Made, cardan cu geam cristal safir si model floral ''Mother of Pearl''. Dimensiune bratara 22 cm, dimensiune cadran 21 mm. Stare impecabila, ceasul este in cutia originala + documente. Pret 1400 RON.

Detalii 1400 RON

ID antichitate: 194258

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic