Cum sa te autentifici?

1. Pentru autentificare ai nevoie de un cont gratuit.
Nu ai cont? Creeaza-ti AICI!

2. Daca s-a activat contul te autentifici cu adresa de e-mail si parola generata pe care o primesti pe adresa de e-mail specificata

3. Daca ai uitat parola cere resetare prin formularul de sub login specificand adresa cu care te-ai inregistrat!

Email:
Parola:

Aceasta pagina a fost creeata de catre: Creative Stuff
Tu iti imaginezi, noi realizam!

Obiecte Decorative

Carafa ,sticla masiva nuanta chihlimbar 2L

carafa ,sticla masiva nuanta chihlimbar 2L,cu maner zinc,si dop atasat pentru bauturi,apa dimensiuni:inaltime=33cm,diametru=22cm livrare prin curier

Detalii 140 RON

ID antichitate: 173386

Lampa Veioza Onix cu Bronz EWA VARNAMO

Este in stare buna,nu are abrajur,24 cm inaltime,9 cm diametrul la baza si cablul de 1,5 m,transportul in tara prin posta romana 15 lei

Detalii 35 RON

ID antichitate: 173383

Lampa Veioza Portelan cu Bronz EWA VARNAMO

Este in stare buna,nu are abrajur,18,5 cm inaltime,11,7 cm diametrul la baza,cablul de 1,7 m,transportul in tara prin posta romana 15 lei

Detalii 35 RON

ID antichitate: 173381

Vaza cobalt KPM Bavaria-30 cm

fina vaza cobalt Royal Portelan KPM Bavaria,manufactura,inaltime 30 cm

Detalii 150 RON

ID antichitate: 173373

Oglinda veche din cristal cu rama lemn (Mobila- Stil Art Nouveau)

Oglinda foarte veche din cristal, cu rama din lemn, stil Art Nouveau, reconditionata (patina cupru oxidat). Dimensiuni: Lungime = 103 cm, Latime = 68 cm. Se poate asigura transport in Bucuresti si Ilfov contra cost.

Detalii 850 RON

ID antichitate: 173316

Veioza de podea cu amoras metal si granit lampa abajur panzat 164cm inaltime

Descriere produs Lampadar vechi cu doua intrerupatoare de iluminat si 3 becuri, doua bat in jos si unul in sus, veioza cu picior inalt de podea din metal si granit cu statueta cu amoras la baza si abajur panzat bogat ornat. Lampadarul este realizat cu aproximatie intre anii 60-70. Un element de pe piciorul veiozei a fost spart (se vede in ultima foto) se poate inlocui sau schimba ca pozitie. Dimensiuni : - inaltime 164 cm - diametru talpa 28 cm - greutate totala : 11,3 kg - 3 becuri becuri, 2 intrerupatoare . Abajur din panza este in stare buna, dimensiunile abajurului: 40cm inaltime, 54 cm diametru in partea de jos, 30 cm diametru in partea de sus Pentru colet trimis cu PLATA RAMBURS, costul de expediere colet prin Fan Courier, cu verificare colet, este de: 80 LEI

Detalii 1000 RON

ID antichitate: 173294

Veioza de podea cu picior de metal auriu cu ornamente Lampa abajur panzat

Lampadar vechi cu doua intrerupatoare de iluminat si 3 becuri, doua bat in jos si unul in sus, veioza cu picior inalt de podea din alama decorat cu modele vegetale si abajur panzat. Lampadarul este realizat cu aproximatie intre anii 60-70, din alama masiva. Intrerupatorul pentru becurile ce bat in jos trebuie inlocuit, nu mai ramane conectat. Dimensiuni : - inaltime 160 cm - diametru talpa 26 cm - greutate totala : 6 kg - 3 becuri becuri, 2 intrerupatoare . Abajur din panza este in stare buna, dimensiunile abajurului: 37cm inaltime, 57 cm diametru in partea de jos, 31,5 cm diametru in partea de sus Pentru colet trimis cu PLATA RAMBURS, costul de expediere colet prin Fan Courier, cu verificare colet, este de: 80 LEI

Detalii 750 RON

ID antichitate: 173292

Oglinda Liberty

Oglinda Liberty de provenienta italiana, datand de la inceputul anilor 1900. Are o rama bogata din lemn de nuc sculptat manual, motivul sculpturii fiind frunze si ghinde de stejar. Sticla este din cristal fatetat. Masoara h: 122cm si l: 112cm.

Detalii 600 RON

ID antichitate: 173267

Opait micut argintat

Opait micut argintat,dimensiune :inaltime 7 cm ,lungime 16 cm.

Detalii 50 RON

ID antichitate: 173236

Sfesnic alama cu 2 brate 2

Sfesnic alama cu 2 brate .Inaltime 16 cm.

Detalii 75 RON

ID antichitate: 173234

Sfesnic alama cu 4 brate

Sfesnic alama cu 4 brate .Inaltime 26 cm.

Detalii 85 RON

ID antichitate: 173231

Set 2 sfesnice alama

Set 2 sfesnice alama .Inaltime 20 cm.

Detalii 100 RON

ID antichitate: 173228

Set 2 sfesnice micute alama

Set 2 sfesnice micute de alama .Inaltime 6 cm si lungime cu tot cu maner 16 cm .

Detalii 75 RON

ID antichitate: 173226

Sfesnic lumanare cu 2 brate

Sfesnic cu 2 brate placat cu argint .Inaltime 25 cm.

Detalii 90 RON

ID antichitate: 173210

Set pentru fumat Art- Deco, ceramica, perioada interbelica. Compus din stativ cu 5 scrumiere.

Set pentru fumat Art- Deco, ceramica, perioada interbelica. Compus din stativ cu 5 scrumiere. Marime stativ 9/8cm, scrumiere 8/8cm. Stare generala buna, fara defecte majore insa 3 piese cu avand defecte mici necesitand reparare. ATENTIE: RUGAM CITITI VA ROG INTREGUL ENUNT CU ATENTIE. TRANSPORT Posta Romana 15 lei. FanCourier rapid 35 lei pentru localitati cu sediul local de distributie, pentru alte destinatii se percepe diferenta de cost in functie de kilometraj. Lasati va rog pentru trimiterea comenzii adresa completa, telefon si mail. Livrare rapida, ambalare adecvata. Nu se fac schimburi la absolut nici un obiect. Persoanele serioase vor fi servite cu profesionalism si toata seriozitatea. Rugam nu comandati si nu apelati daca nu santeti sigur de achizitie.

Detalii 150 RON

ID antichitate: 173187

Candelabru 6 brate

Candelabru de dimensiuni considerabile cu 6 lumini. 3 bucati identice: doua albe si una galbena. Pret per bucata.

Detalii 2500 RON

ID antichitate: 173173

Antologie - Stiai ca...? Arta in egiptul antic

Arta in egiptul antic

Natura religioasă a civilizației egiptene a influențat contribuțiile acesteia la arta antichității. Multe din marile lucrări ale egiptenilor antici reprezintă zei, zeițe și faraoni (considerați și ei divinități). Arta Egiptului Antic este caracterizată în general de ideea de ordine. Dovezi ale mumificării si construcției de piramide în afara Egiptului stau mărturie a influenței sistemului de credințe și valori ale egiptenilor asupra altor civilizații, unul din modurile de transmitere fiind Drumul Mătăsii.

Arta egipteană, cu marile sale forme de manifestare (arhitectură, pictură, sculptură etc.) este așezată sub semnul fenomenului religios. Legătura vechilor egipteni cu zeii protectori ai Egiptului este profundă și se manifestă atât pe pământ cât și în viața de dincolo — element central al credinței egiptene străvechi, de aceea operele de artă egiptene au câteva elemente comune. Toate au un anume imobilism: secol după secol s-au reprodus aceleași forme artistice, s-au utilizat aceleași tehnici și aceleași materiale. Statuile faraonilor sau ale marilor demnitari nu reprezintă trupul real ci mai degrabă ele proiectează o imagine ideală a unui om aflat într-o comuniune permanentă cu zeii și deci aflat într.o stare de har divin. De aici rezultă caracterul solemn al statuilor egiptene, senzația de măreție pe care aceasta o produce privitorului.

Deși artistul egiptean preferă să reprezinte profiluri umane, atunci când configurează chipul uman el respectă o convenție impusă de credințele sale religioase. Omul răposat trebuie să privească fie spre apus, spre lumea de dincolo — spre împărăția lui OSIRIS, fie spre răsărit, spre lumea de aici—unde răsare zeul-soare RA. De-a lungul timpului s-au lucrat în Egiptul antic poate zeci de mii de statui de bronz, piatră, lemn, aur— întotdeauna pictate. Artistul egiptean acorda culorilor o semnificație anume, culorile fiind de fapt simboluri religioase.

Roșul era o culoare negativă, aceasta fiind culoarea zeului SETH, zeul deșertului lipsit de viață și de acea zeul morții, al răului și totodată al dezordinii. Verdele, culoarea vieții vegetale și de aceea culoarea bucuriei și tinereții era închinată zeului OSIRIS, zeu al reînvierii și a nemuririi ce stăpânea lumea de dincolo. Tot astfel, culoarea neagră avea aceeași semnificație — negrul fiind culoarea pământului fertil al Nilului – fluviu, care, prin revărsările sale, asigura “reînvierea “ veșnică a Egiptului an după an și garanta puterea și prosperitatea țării. Albastrul era culoarea cerului și a zeului acestuia AMON. Galbenul reprezenta aurul, un material prețios simbol al nemuririi zeilor și de aceea avea un caracter sacru, el fiind destinat numai în reprezentările zeilor și faraonilor.

Albul—simbol al purității și bucuriei era culoarea coroanei Egiptului de Jos. Arhitectura egipteană își relevă caracterul impunător și sacru prin simpla prezență a marilor piramide și ale templelor. Aceste construcții impunătoare aveau rolul să asigure o legătură puternică dintre egipteni și zeii lor protectori. Marile piramide ridicate de faraonii din perioada Regatului Vechi nu erau doar grandioase locuri de veci pentru faraoni. Prin existența lor, ele erau un simbol al triumfului egiptenilor asupra morții—credința în nemurire și viața de apoi fiind elementul central al religiei egiptene.

Celui care îi este destinată piramida — faraonul, joacă un rol central nu numai în viața politică a Egiptului ci și în cea religioasă. Faraonul nu este doar șeful statului, el este înainte de toate un zeu întrupat și prin definiție un simbol al nemuririi. El reprezintă totodată cea mai puternică și vizibilă legătură dintre Egipt și zei. De acea, întreaga viață în Egiptul antic — artă, politică, religie etc., este închinată faraonului și caracterului său divin. Religia antică egipteană este închinată nemuririi și veșniciei pentru ca era normal ca arta religioasă să consacre aceste valori. Secol după secol, artiștii egipteni au folosit aceleași materiale, aceleași tehnici și stiluri, acest lucru fiind încă o dovadă a credinței egiptenilor în caracterul nemuritor al Egiptului și ai zeilor săi protectori.

Taguri: egipt antic, arta,  egiptul antic